عکس/ این مرد ۱۸ بار پیاده به کربلا رفته است

و جوان با غیرت اهل بوشهر است که ۱۸ بار به عشق امام رضا علیه السلام با پای پیاده راهی مشهد شده است.وی بسته به جاده ، مسیر و آب و هوا حدودا روزی ۴۵ الی ۶۰ کیلومتر را می پیماید.

عکس/ این مرد ۱۸ بار پیاده به کربلا رفته است

به گزارش ۸دی، او جوان با غیرت اهل بوشهر است که ۱۸ بار به عشق امام رضا علیه السلام با پای پیاده راهی مشهد شده است.وی بسته به جاده ، مسیر و آب و هوا حدودا روزی ۴۵ الی ۶۰ کیلومتر را می پیماید.

به گزارش مشرق، فرزاد رحیمی زاده در سن ۱۸ سالگی سرطان استخوان گرفت و ۴۵ روز متوسل به امام رضا شده ونذر کرد که اگر حالش خوب شد در ۱۵سال به نیت سن حضرت زهرا(س)۱۸بار پیاده به زیارت مولای خود برود.

آقا فرزاد نذر کرده است بعد از مشهد پای پیاده به کربلا برود و امسال اخرین باری است که راهی این سفر می شود.وی می گوید پیاده روی وی از بوشهر تا مشهد و از مشهد تا کربلا  ۴ماه به طول خواهد انجامید.

وقتی یاد بیماریش که دچار سرطان مغز و استخوان شده بود می افتد اشک از چشمانش جاری می شود اما می گوید من فقط شفایم را از امام رضا (ع) خواستم و پس از اینکه او شفایم داد، زندگی‌ام تغییر کرد.وی برای دریافت ویزا از تهران میگذرد و سپس راهی کرمانشاه می‌شود و به گفته خود نزدیک به ۲۰روز دیگر به کربلا می‌رسد. او می‌گوید بعد از این می‌خواهم به دور دنیا سفر کنم و پیام صلح و دوستی را به کشورهای جهان برسانم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه