تأملی در یک حادثه غم بار؛

قاتل اهورا یک نفر نیست! / همه قاتلان اهورا

امروز مردم باید بدانند که قاتل اهورا یک نفر نیست بلکه همه کسانی که کمک می‌کنند فرزندان آنها به سمت ولنگاری فرهنگی رو آورند قاتل این کودکان معصوم هستند.

قاتل اهورا یک نفر نیست! / همه قاتلان اهورا

به گزارش ۸دی، طبق آمار یک سازمان مدنی آمریکایی در آمریکا در هر ۸ دقیقه یک کودک قربانی تجاوز می‌شود. این آمارهای رسمی وقتی قابل تأمل می‌شود که پلیس آمریکا می‌گوید تنها ۱۶ درصد تجاوزات جنسی به این نهاد گزارش می‌شود(۱). نکته مهم دیگر این است که در آمریکا و غرب در تمام اظهارنظرات مربوط به تجاوز جنسی، عدم رضایت فرد قربانی، مورد توجه بسیار است. یعنی در این کشورها، آمار روابط نامشروع غیر از آمار تجاوز جنسی است.

پایگاه خبری الجزیره به نقل از روزنامه “یو اس اس تودی” و این پایگاه نیز به نقل از یک شبکه ملی آمریکایی ویژه رصد تجاوز و اهانت، نوشت قربانیان تجاوزات جنسی که به طور میانگین در کمتر از یک و نیم دقیقه رخ می‌دهد هم زنان هستند و هم مردان.

این آمار وحشتناک نتیجه انقلاب جنسی در غرب است که از دهه ۶۰ میلادی به وقوع پیوست و سیاستگذاران آمریکایی نیز آن را بعدها با وضع قوانینی مورد تأیید قرار دادند. همین سیاست مصوب در آمریکا امروز وضع این کشور را به جایی رسانده است که در هر ۹۸ ثانیه یک تجاوز به عنف ثبت شده در این کشور به وقوع می پیوندد و کودکان هم از این تجاوزها در امان نیستند و آمار این تجاوزات به ۳۲۱ هزار نفر در سال می رسد(۲).

این روزها وقتی اخبار قتل ستایش ۷ ساله، بنیتای ۸ ماهه و اهورای ۲ ساله رو مرور می کنیم به این نتیجه می رسیم که تهاجم فرهنگی غرب بر جامعه ما اثرگذار بوده است و جامعه امروز ما می خواهد به سمت و سویی حرکت می کند که غرب ۶۰ سال قبل حرکت کرده بود و اکنون نتیجه سیاست های غرب در ولنگاری فرهنگی و جنسی این شده است که در گزارش مرکز مطالعات خانواده(IFS) و مرکز روندهای اجتماعی(STI) دو مرکز بین‌المللی و رسمی آمده است که از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۴: ۱) ۴۱درصد افراد متولد شده در آمریکا نامشروع هستند ۲) ۵۵درصد افراد متولد شده در مکزیک نامشروع هستند ۳) ۳۳درصد افراد متولد شده در کانادا نامشروع هستند ۴) ۵۷درصد افراد متولد شده در فرانسه نامشروع هستند ۵) ۵۴درصد افراد متولد شده در سوئد نامشرروع هستند ۶) ۴۸ درصد افراد متولد شده در انگلستان نامشروع هستند ۷) ۳۳درصد افراد متولد شده در استرالیا نامشروع هستند ۸) ۶۶درصد افراد متولد شده در برزیل نامشروع هستند ۹) ۴۳ درصد افراد متولد شده در فیلیپین نامشروع هستند(+).

امروز چه باور کنیم و یا نکنیم جامعه ما به سمت ولنگاری فرهنگی از نوع غربی‌اش رفته است و باید به مردم گوشزد شود که ادامه این راه به همانجایی ختم می‌شود که امروز غرب در آن به سر می‌برد و تجاوز جنسی به کودکان تنها یکی از خروجی های آن است. قتل ۴۲ نفر در شبانه روز با سلاح گرم هم یکی دیگر از خروجی های آن خواهد بود که امروز آمریکا با آن دست و پنجه نرم می کند.

امروز جامعه‌ی ما باید بداند که آنچه به عنوان جرم و جنایت و قتل و تجاوز در کشورمان رخ می دهد به دلیل دوری دولت و مردم از اسلام است نه به خاطری دوری از فرهنگ غربی.

مردم باید بدانند که آمریکا با فرهنگ خود رکوردار جرم و جنایت در جهان است. مردم باید بدانند که آکادمی ملی علوم آمریکا رسما اعلام کرد که در سال ۲۰۰۹ حدود ۳۷ هزار خودکشی منتهی به مرگ در آمریکا رخ داده است(۳) و این آمار تقریبا هر سال تکرار می‌شود و در سال ۲۰۱۶ هم طبق آمار مرکز آمار تیراندازی در آمریکا ۱۵ هزار نفر با تیراندازی مسلحانه در این کشور به قتل رسیده اند(۴).

امروز مردم باید بدانند که قاتل اهورا، ستایش و بنیتاها یک نفر نیست بلکه همه کسانی که کمک می‌کنند فرزندان آنها به سمت ولنگاری فرهنگی رو آورند قاتل این کودکان معصوم هستند و یا قاتلان کودکان معصوم آینده را در دامان خود پرورش خواهند داد. مردم باید بدانند که فرهنگ کشور مثل هواست اگر درست باشد آثاری مثبت دارد و اگر آلوده باشد جامعه ما را دچار بیماری می‌کند. مردم باید بدانند که هر آنچه که در تلویزیون و رسانه و تلفن همراه دیده می‌شود بازخورد فرهنگی دارد و کودکان ما را با همان نگاه غالب فرهنگی خود پرورش می‌دهد.

امروز مردم باید بدانند که نباید به اسم آزادی و رشد ذهنی کودک و نوجوان آنها را در معرض تهاجم فرهنگی غرب قرار دهیم که اگر چنین کنیم باید منتظر شکستن رکوردهای آمریکا در جرم و جنایت در کشورمان باشیم.

….

پی نوشت:

۱- اینجا و Sexual Assault Statistics. Men Against Sexual Assault. University of Rochester. February 20, 2003

۲- الجزیره

۳-اینجا

۴- اینجا

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه