مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

گیلان در رده پنجم ورزش قهرمانی قرار دارد/ با آرمان‌ها در ورزش قهرمانی فاصله‌داریم

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به فاصله ورزش قهرمانی گیلان با آرمان‌های مدون در آن اشاره داشت و گفت: گیلان در رده پنجم ورزش قهرمانی قرار دارد.

گیلان در رده پنجم ورزش قهرمانی قرار دارد/ با آرمان‌ها در ورزش قهرمانی فاصله‌داریم

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، به رشد ورزش گیلان از برنامه مدون ترسیم‌شده اشاره داشت و اظهار کرد: با توجه به امکاناتی که گیلان در ورزش همگانی دارد نسبت به هدفی که در برنامه در حد ۵ درصد ترسیم‌شده بود، حدود ۰.۸۸ درصد جلوتر هستیم.

وی با اعلام اینکه گیلان در رده پنجم ورزش قهرمانی قرار دارد، افزود: در بخش ورزش قهرمانی با توجه به سرانه ۱۷امی که داریم جایگاه گیلان در رتبه پنجم است که نتیجه تلاش‌های هیئت‌های ورزشی مستقر در اداره کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه در ورزش قهرمانی همچنان با آرمان‌ها فاصله‌داریم، گفت: رویکرد و حرکت ورزش و جوانان بر مبنای امکانات نیست چون به نیروی متخصص و متعهد بیشتر اعتقاددارم.

رهنما با اشاره به پشتکار ورزشکاران گیلان و آیند امیدبخش آن‌ها خاطرنشان کرد: آینده خوبی در انتظار ورزش استان علی‌الخصوص در ورزش قهرمانی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه مراکز درمانی و مشاوره‌های آمادگی جسمانی مانع از آسیب وارده به ورزشکاران در ورزش قهرمانی هستند، تصریح کرد: اخیراً نیز یکی از دو ورزشکار گیلانی که ما انتظار داشتیم در المپیک حضور پیدا کنند از ناحیه زانو دچار آسیب شده‌اند که با افتتاح پایگاه‌های درمانی و مشاورهای آمادگی جسمانی و پزشکی می‌تواند از این مشکلات جلوگیری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه