تیم مقاومت قهرمان نخستین دوره لیگ تیراندازی آقایان گیلان

هفته پایانی رقابت های نخستین دوره لیگ تیراندازی آقایان استان گیلان با برتری تیم مقاومت در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

تیم مقاومت قهرمان نخستین دوره لیگ تیراندازی آقایان گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، هفته پایانی رقابت های نخستین دوره لیگ تیراندازی آقایان استان گیلان با برتری تیم مقاومت در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی هیأت تیراندازی گیلان؛ در این رقابت ها تیم مقاومت رشت با کسب ۴۴ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفت .

علی علیجانپور مسئول کمیته لیگ تیراندازی گیلان  گفت: در هفته چهارم این مسابقات سجاد زحمتکش از تیم مقاومت با کسب رکورد ۲۷۷ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.

همچنین رجب میرزاباقری با امتیاز ۲۷۱ از تیم ملوان ب و دامون استادیان با امتیاز ۲۶۷ از تیم ملوان الف به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب نمودند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز محمد حسین ابوالقاسمی با کسب رکورد ۲۸۰ امتیاز از ملوان الف مقام نخست بخش انفرادی را بدست آورد.

محمد رضا حاجتی مدارایی با کسب رکورد ۲۷۳ امتیاز از تیم راه و شهرسازی و قربانعلی محمدی نژاد با امتیاز ۲۷۲ از تیم مقاومت به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیمی تپانچه بادی به ترتیب تیم ‌های مقاومت، ملوان الف و راه و شهرسازی مقام ‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش تیمی تفنگ بادی نیز تیم های مقاومت، ملوان ب و راه و شهرسازی عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

بنا بر این گزارش، در پایان نخستین دوره لیگ تیراندازی آقایان گیلان تیم مقاومت با ۴۴ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد و تیم های ملوان الف و ملوان ب به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه