حمیدرضا دنیادیده
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفت‌وگو با 8دی:

ورزش و جوانان به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در زمین‌های اهدایی مردم بی‌توجهی می‌کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از بی‌توجهی ورزش و جوانان به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در زمین‌های اهدایی مردم انتقاد کرد.

ورزش و جوانان به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در زمین‌های اهدایی مردم بی‌توجهی می‌کند

ذبیح الله نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در سیاهکل با انتقاد از عملکرد ورزش و جوانان از دیدگاه یک نماینده مجلس، اظهار کرد: مردم روستاها سالیان درازی است که مکان و زمین‌هایی را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌اند اما هیچ اقدامی در آن‌ها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با حداقل هزینه می‌توان فضایی را برای ورزش مردم خرد و کلان فراهم آورد، افزود: با فراهم آوری امکانات ورزشی در جامعه با حداقل هزینه مردم می‌توانند شبانه‌روزی از امکانات ورزش استفاده کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های ورزشی یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: با حداقل‌های ممکن می‌توان اوقات فراغت جوانان را پر کرد و آن‌ها را از آسیب‌های اجتماعی دور کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش می‌توان جوانانی سالم و به‌دوراز آسیب‌های اجتماعی داشت، تصریح کرد: وجود زیرساخت‌های ورزشی جوانان را از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند و تنها جوانان سالم و با آرامش روانی هستند که می‌توانند محور توسعه پایدار باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه