شغل مادر ترامپ در جوانی چه بود؟ + عکس

باوجود مخالفت شدید ترامپ با موضوع مهاجرت، مادر خود او نیز از مهاجرین به آمریکا بوده است.

شغل مادر ترامپ در جوانی چه بود؟ + عکس

به گزارش ۸دی، باوجود مخالفت شدید ترامپ با موضوع مهاجرت، مادر خود او نیز از مهاجرین به آمریکا بوده است.

 

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ در طول گردهمایی‌های انتخاباتی در مقابل موضوع مهاجرت موضع‌گیری‌های سختی داشت و به‌شدت با مهاجرت به آمریکا مخالف بود. او در واقع با شعار “عظمت را به آمریکا بازمی‌گردانیم” می‌خواست عرق ملی را به آمریکایی‌ها بازگرداند. اما علیرغم مخالفت شدید او با مهاجرت، شجره خانوادگی خود او به خارج از آمریکا بازمی‌گردد.

پدربزرگ او فردریش ترامپ اصالتا اهل آلمان بود اما مادرش ماری آن مک‌لئود در اسکاتلند متولد شده بود. مادرش جزو مهاجرینی بود که برای به دست آوردن فرصت‌های اقتصادی بیشتر به کانادا و آمریکا مهاجرت کردند.  او اسکاتلند را در سال ۱۹۳۰ به قصد نیویورک ترک کرد و به عنوان خدمتکار در منطقه مرفه‌نشین نیویورک مشغول به کار شد.

شجره خانوادگی دونالد ترامپ به سال ۱۸۰۰ می‌رسد. یک شجره‌شناس در این باره می‌نویسد “ماری آن مک‌لئود اهل خانواده‌ای پرجمعیت بود، او ۹ خواهر و برادر داشت و پس از مهاجرت به نیویورک در خانه‌ای در شمال شهر نیویورک به عنوان خدمتکار و پرستار بچه شروع به کار کرد. او پس از چند سال با فرد ترامپ آشنا شد و در سال ۱۹۳۴ به اسکاتلند بازگشت اما در نهایت پس از ازدواج ساکن نیویورک شد”.

مادر ترامپ یک خدمتکار بود

مادر ترامپ یک خدمتکار بود

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه