فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

پایان ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پایان ساخت یک هزار واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی در سراسر استان گفت: محرومیت‌زدایی، اولویت اصلی سپاه قدس گیلان است.

پایان ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی گیلان

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور در گفتگو با ایرنا با اشاره به اتمام ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان استان اظهار داشت: کلنگ ساخت نخستین مسکن محرومان گیلان در دوم اردیبهشت سال گذشته و هم‌زمان با میلاد امیرالمؤمنین(ع)، مقارن با سالروز فرمان تاریخی امام مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر زمین زده شد.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت هر یک از واحدهای مسکونی کمتر از پنج ماه به طول انجامید، افزود: برای ساخت هر یک از واحدهای مسکونی ویژه محرومان روستایی در استان، ۲۰ میلیون از محل اعتبارات ستاد کل سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه شده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ساخت مسکن محرومان توسط بسیجیان و مهندسان همان شهرستان انجام‌شده، گفت: تمامی منازل به مساحت ۵۰ مترمربع در سه نقشه دلخواه و به انتخاب مددجویان بوده و مهندسان و ناظران سپاه نواحی و کمیته امداد کار نظارت برساخت این مسکن‌ها را بر عهده داشتند.
وی با اشاره به کمک خیرین و سپاه نواحی برای تأمین سایر هزینه‌های موردنیاز ساخت مسکن گفت: سپاه قدس گیلان به‌ دور از هیاهوی رسانه‌ای و جناح‌بازی‌های سیاسی، محرومیت‌زدایی را اولویت اصلی خود می‌داند و برای حل مشکلات معیشتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
عبدالله پور همچنین به اعزام ۱۲۶ گروه جهادی در نیمه نخست سال جاری به مناطق محروم و روستایی گیلان اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی دانشجویان زیر ۲۵ سال هستند که در بیش از ۱۳۰ روستا در حوزه‌های آموزشی، مسکن محرومان، بهداشتی، آب‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت مدارس و دوره‌های فرهنگی خدمات‌رسانی می‌کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم باید اولویت همه مسئولان باشد، اظهار کرد: حضور بسیجیان داوطلب و جهادگر برای محرومیت‌زدایی بار مسئولان کشور برای خدمت به مردم را سنگین‌تر می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه