مذاکرات با ۱+۵ امیدوار کننده است اما اطمینان‌بخش نیست

امام جمعه رشت گفت: نشست گروه ۱+۵ را امیدوار کننده این نشست اطمینان‌بخش نیست. دشمنان نمی‌گذارند دنیای اسلام آرام باشند و نمی‌خواهند جمهوری اسلامی جزو کشورهای ابرقدرت دنیا محسوب شود و می‌خواهند مسلمانان را در حالت ذلت نگه‌دارند.

مذاکرات با ۱+۵ امیدوار کننده است اما اطمینان‌بخش نیست

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: علی (ع) دل کودک را مانند زمین مستعد خالی می‌دانست و فرمود هر بذری در دل کودک کاشته شود محصول آن به جامعه برمی‌گردد. برخی افراد دل کودک را به موم تشبیه کردند و موم را می‌توان به هر شکلی درآورد.

خطیب جمعه رشت افزود: انسان هنگام تولد از مادر سابقه الهی و خلقت پاک دارد، انسان بر فطرت نیک آفریده شده و مستعد کارهای خوب است.

امام جمعه رشت تصریح کرد: ماهواره‌ها موجب از بین بردن مسایل دینی و انسانی در خانواده‌هاست.تاکید کرد: باید محیطی مناسب برای فرزندان در خانواده ایجاد شود.

قربانی با تاکید اینکه مسئولان باید به درون کشور توجه کنند، گفت: برخی‌ها تنها چشم به حل مسئله انرژی هسته ای دوخته‌اند اما به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد.

وی با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری ،  اقتصاد مقاومتی را برطرف کننده مشکلات کشور دانست.

امام جمعه رشت ادامه داد: نشست گروه ۱+۵ را امیدوار کننده این نشست اطمینان‌بخش نیست. دشمنان نمی‌گذارند دنیای اسلام آرام باشند و نمی‌خواهند جمهوری اسلامی جزو کشورهای ابرقدرت دنیا محسوب شود و می‌خواهند مسلمانان را در حالت ذلت نگه‌دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه