خبرنگار: محمد جمشیدی
سرمربی سپیدرود بعد از پیروزی بر پدیده مشهد:

خودمان را در لیگ برتر پیدا کرده‌ایم / در مقابل پارس جم هم دست و پا بسته نخواهیم بود

سرمربی سپیدرود بعد از پیروزی مقابل پدیده مشهد گفت: از تمام بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم، بعد از بازی مقابل استقلال و سایپا گفتم که خودمان را در لیگ برتر پیدا کرده‌ایم.

خودمان را در لیگ برتر پیدا کرده‌ایم / در مقابل پارس جم هم دست و پا بسته نخواهیم بود

به گزارش ۸دی، علی نظرمحمدی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل پدیده در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: قبل از بازی گفته بودیم که با تیم بسیار خوبی بازی داریم و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم. همانطور که امروز برنده شدیم ممکن بود به همان صورت بازنده باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان و احیا شده ما امروز مقابل پدیده کاری کارستان کردند و بعد از سالها در ورزشگاه سردار جنگل ۲ گل خوب به پدیده زدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم که شانس با ما یار نبود. از تمام بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم، بعد از بازی مقابل استقلال و سایپا گفتم که خودمان را در لیگ برتر پیدا کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود تصریح کرد: بازیکنان ما جوان هستند اما به اعتماد به نفس لازم در لیگ برتر رسیده‌اند و برای حفظ این جایگاه به سختی تلاش می‌کنند این نتایج هم حاصل زحمات تمام اعضای باشگاه است. هواداران امروز حمایت خوبی از ما داشتند و مانند بازی‌های گذشته ما را مورد حمایت قرار دادند.

نظرمحمدی افزود: باید با یک برنامه‌ریزی خوب از پتانسیل هواداران به خوبی استفاده کنیم، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هواداران در رفت و آمد به ورزشگاه دچار مشکل نباشند. این هواداران در ۳ سال گذشته از ارکان اصلی موفقیت تیم بودند و مسئولان نباید یادشان برود که چهارمین تیم از نظر هوادار در ایران هستیم.

وی درباره مصدومیت کعبی در اواخر مسابقه و نداشتن گزینه تعویض گفت: باید پس از این با تأمل بیشتری تعویض سوم را انجام دهم چون ممکن است بازیکن در دقایق پایانی مانند بازی امروز مصدوم شود و چون هر ۳ تعویض را انجام داده بودیم کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم. از کعبی تشکر می‌کنم که با همان پای مصدوم در زمین ماند و بازی را به پایان رساند شاید هر بازیکن دیگری بود نمی‌توانست این کار را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود ادامه داد: در فاصله زمانی که بعد از بازی با استقلال و سایپا داشتیم تلاش کردیم از نظر بدنی روی بازیکنان بیشتر کار کنیم تا به آمادگی بهتری برسند. جوانان سپیدرود روز به روز بهتر خودشان را در لیگ برتر پیدا می‌کنند و به خودباوری خوبی رسیده‌اند. خوشبختانه با لطف خدا در بازی‌های گذشته که شامل حال من شد در ۲ مسابقه اخیر در نیمه مربیان نتایج خوبی گرفته‌ایم.

نظرمحمدی درباره مشکلات سپیدرود گفت: تمام مسئولان استان مشکلات ما را می‌دانند. تنها تیمی هستیم که اسپانسر و حامی مالی نداریم، تمام مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما متاسفانه تا این لحظه خبرهای خوبی نشده است.

وی درباره دیدار هفته آینده مقابل پارس جم عنوان کرد: امیدوارم برای این مسابقه آنالیز خوبی داشته باشیم. آنها تاکنون هیچ شکستی نداشتند و در خانه خوب بازی می‌کنند اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود درباره ترکیب متغیر تیمش گفت: ۳ سال است سرمربی سپیدرود هستیم و همه از من شناخت دارند. در هر مسابقه با روش خاصی بازی می‌کنیم، ممکن است یک بازیکن هفته قبل فیکس بوده باشد اما در این هفته در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد، براساس شرایط حریف، تمرینات در طول هفته و بازی هفته قبل بازیکن ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهیم و به ترکیب اصلی می‌رسیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه