هدف تحریم ها جدا کردن مردم از نظام است

امام جمعه شفت : پیام شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصیرت، مقاومت و وحدت بود و دولت بجای اینکه دنبال کلید حال مشکلات در خارج از کشور باشد آن را باید در داخل کشور بجوید

هدف تحریم ها جدا کردن مردم از نظام است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، نماز جمعه این هفته شهرستان شفت به امامت حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی در مسجد جامع شهر شفت برگزار شد.

امام جمعه شفت در خطبه اول نماز وحدت بخش جمعه این هفته شفت به مسئله دوست یابی اشاره کرد و گفت: هرکسی لیاقت دوستی با انسان مومن را ندارد و ما باید در انتخاب دوست بسیار مواظب باشیم که چه بسا از آن تاثیر خواهیم پذیرفت .

حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی همچنین به ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما از نظر تعالیم اسلامی مقوله ای بنام دوست دختر و دوست پسر نداریم و بشدت اینگونه دوستی ها منع شده چون باعث ازبین رفتن کرامت انسانی ؛غرق شدن در منجلاب شهوت ها ؛چشم چرانی ها ،علاقه شهوانی به همجنس ، خود ارضائی و اعتیاد به عکس ها و فیلم های مبتذل می شود .
هاشمی ادامه داد: کسانی که صحبت از آزادی جنسی کرده اند خود اذعان می کنند به افزایش روز افزون بیماری های درونی و روانی ،خودکشی ،جنایت های ناشی از ناکامی های جنسی که همه اینها باعث ازبین رفتن آرامش روانی و افزایش اضطراب در شخص و از بین رفتن کانون خانواده می شود .

سید عبدالله هاشمی همچنین در خطیه دوم نماز جمعه شفت ضمن توصیه به تقوای الهی به روز امورتربیتی اشاره کرد و گفت: انسانی که تربیت نشود بسیار مخرب ظاهر می شود و چه یسا با تربیت درست و اسلامی بسیاری از آثار مخرب انسان از بین می رود.

وی همچنین ۳ اسفند۱۲۹۹ و کودتاه انگلیسی رضاخان اشاره کرد و گفت: مردم ما هیچ وقت جنایت استکبار را از یاد نخواهند برد و این تجربه ای است که مردم ما با آسانی بدست نیاورده و گذر زمان ان را از اذهان پاک نخواهد کرد.

هاشمی به جدا شدن بخشی از خاک ایران اشاره کرد و گفت: با دسیسه انگلیس و همراهی اعمال آنان در داخل ؛ بخشی از خاک ایرا ازجمله ارتفاعات آرارات ، جدا شدن افغانستان ، واگذاری شط العرب به عراق و کشف خفت بار حجاب که اوج دین سیتیزی استکبار را میرساند، می توان نام برد.

خطیب جمعه شفت ادامه داد : رضاخان با همه خدماتی که به ارباب های خود کرد وقتی در جنگ جهانی دوم تمایل به آلمان پیدا کرد از حکومت خلع و تبعید گشت با این تجربه ها چرا بعضی ها هنوز در داخل کشور مجدد صحبت از اعتماد به آنان می کنند در حالی که اینها ثابت کرده اند قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه شفت همچنین به بحث تحریم ها اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هدف تحریم ها جدا کردن مردم از نظام است و دیگر مسائل بهانه جویی آنان است.

وی همچنین به راهپیمای مردم در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: پیام شما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصیرت، مقاومت و وحدت بود و دولت بجای اینکه دنبال کلید حال مشکلات در خارج از کشور باشد آن را باید در داخل کشور بجوید و آن هم پرادختن به مقوله اقتصاد مقامتی این سرچشمه فیاض تمام نشدنی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه