خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرمانده انتظامی گیلان در گفتگو با 8دی:

گیلان به لحاظ امنیت وضعیت قابل قبولی دارد / کاهش ۱۲ درصد وقوع سرقت در گیلان

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه گیلان نسبت به دیگر استان های وضعیت امنیتی قابل قبولی دارد گفت: در نیم نخست سال جاری میزان وقوع سرقت در استان ۱۲ درصد کاهش یافته است.

گیلان به لحاظ امنیت وضعیت قابل قبولی دارد / کاهش ۱۲ درصد وقوع سرقت در گیلان

سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه سطح برخورداری گیلان از امنیت مناسب است اظهار داشت: گیلان به لحاظ امنیت جز استانهای میانی کشور قرار دارد و وضع امنیتی آن خوب است.

وی افزود: کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت، افزایش ۴۵ درصد کشف مواد مخدر، افزایش ۲۰ درصدی کشف سلاح و مهمات و دیگر شاخص‌ها مانند دستگیری اشرار و … نشان می‌دهد که گیلان به لحاظ امنیتی در وضع قابل قبولی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: این اعداد ارقام به کمک مردم و همیاری آنها و همکاری اعضای محترم شورای تأمین حاصل شده است و امیدوارم که وضعیت امنیت بیش از این رو به بهبود باشد.

اسحاقی درباره سرعت عمل پلیس ۱۱۰ ادامه داد: ما باید فوریت‌های پلیسی و اورژانسی را تفکیک کنیم و به مردم در همین خصوص آموزش همگانی دهیم تا عملیات‌ها دقیق‌تر باشد.

وی نرم سرعت عمل ۱۱۰ را در کشور ۱۰ تا ۱۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم سرعت عمل پلیس ۱۱۰ را در استان گیلان بالا ببریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه