خبرنگار: ابوالفضل شکری
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در گفتگو با 8دی:

بیش از ۳۵۰ نفر از سیل‌زدگان گیلان وام بلاعوض گرفتند / ابلاغ ۴۲ میلیارد تومان برای طرح‌های هادی استان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: تاکنون به ۳۵۰ نفر از سیل‌زدگان گیلانی وام بلاعوض ۲ میلیون تومانی پرداخت شده است.

بیش از ۳۵۰ نفر از سیل‌زدگان گیلان وام بلاعوض گرفتند / ابلاغ ۴۲ میلیارد تومان برای طرح‌های هادی استان

اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه وام بلاعوض ۱۲۰۰ نفر از سیل‌زدگان شهریور ماه گذشته تثبیت شده است اظهار داشت: تاکنون به ۳۵۰ نفر مبلغ ۲  میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده است و برخی افراد نیز مبلغ یک میلیون تومان وام بلاعوض دریافت کرده اند که تا ۱۵ آبان یک میلیون تومان دیگر را نیز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: کسانی هم که تاکنون موفق به دریافت این وام ۲ میلیون تومانی نشده اند تا ۱۵ آبان ۲ میلیون تومان را دریافت خواهند کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: در سیل اخیر ۵۰ دستگاه ماشین آلات در امور سیل زدگان فعالیت کردند و امیدواریم تا پایان سال وضعیت سیل زدگان به وضعیت مطلوبی ختم شود.

اکبرزاده با بیان اینکه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در لنگرود به سیل زدگان و شهرستان خسارت وارد شده است اظهار کرد: بازسازی در سه محور انجام خواهد شد که بخش اول پل‌های کوچک و روکش‌هاست. بخش دوم انجام پروژه‌های جدید است که برآورد ما بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است. ما دو بخش اول را در حال انجام هستیم و بخش سوم منتظر تصمیم هیأت وزیران هستیم.

وی درباره پرداخت وام‌های بلاعوض شهرستان لنگرود گفت: تاکنون از ۶۰۰ نفر معرفی شده ۱۳۰ نفر وام گرفته اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان درباره تهیه و اجرای طرح‌های هادی استان گیلان نیز اظهار کرد: تاکنون در گیلان ۴۲ میلیارد تومان در این خصوص ابلاغ اعتبار شده است و اکنون منتظر مبادله موافقت نامه و تخصیص اعتبار هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه