لاله ۲۱ ساله ۶۰ میلیون تومان گرفت و آزارگر خانه ویلایی را بخشید!

دختر جوان که ادعا کرده بود در میهمانی شبانه در ویلایی در گیلاوند مورد آزار قرار گرفته است دیروز در دادگاه حاضر شد و از شکایتش صف نظر کرد. این دختر با دریافت ۶۰ میلیون تومان حاضر به اعلام رضایت شد.

لاله ۲۱ ساله ۶۰ میلیون تومان گرفت و آزارگر خانه ویلایی را بخشید!

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: دختر جوان که ادعا کرده بود در میهمانی شبانه در ویلایی در گیلاوند مورد آزار قرار گرفته است دیروز در دادگاه حاضر شد و از شکایتش صف نظر کرد. این دختر با دریافت ۶۰ میلیون تومان حاضر به اعلام رضایت شد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک دختر ۲۱ساله به نام لاله در دستور کار پلیس Police دماوند قرار گرفت. این دختر گفت: دوستم پرنیان مرا برای شرکت در یک میهمانی به خانه ای ویلایی در گیلاوند دعوت کرد. او خودش دنبالم آمد تا با ماشین او به میهمانی برویم اما در بین راه به خاطر سرعت زیاد با یک ماشین تصادف Crash کردیم.

خودمان آسیبی ندیدیم اما ماشین پرنیان آسیب دید. من که خیلی ترسیده بودم از رفتن به میهمانی منصرف شدم اما دوستم اصرار کرد هر طور شده به میهمانی برویم. او با اصرار هایش باعث شد همراه او بروم. وقتی به خانه ویلایی رسیدیم ۱۰ دختر و پسر جوان در آنجا بودند که من هیچ کدام از آنها را نمی شناختم. ساعت نزدیک یک نیمه شب بود و می خواستم به تهران برگردم که پرنیان نوشیدنی به دستم داد. تا نوشیدنی را خوردم بیهوش شدم و وقتی به هوش امدم متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته ام. من به میهمانان اعتراض کردم اما یکی از آنها به نام حامد مرا به شدت کتک زد و طلاهایم را به زور از من گرفت. همان موقع خانه ویلایی را ترک کردم و به کلانتری گیلاوند رفتم.

به دنبال شکایت دختر جوان پرنیان ۲۳ساله ردیابی و بازداشت شد. وقتی پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی بدن دختر جوان را تایید کرد پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در نخستین جلسه تحقیق که هفته گذشته برگزار شد پرنیان به دفاع پرداخت و گفت: لاله با میل خودش همراهم به میهمانی آمد.همه شرکت کننده ها در میهمانی را می شناسم و از دوستان قدمی ام هستند.لاله اما وقتی فهمیده همه آنها وضعیت مالی خوبی دارند تصمیم به اخاذی از ما گرفته است. در میهمانی هیچ کس لاله را آزار نداد.او به دروغ چنین شکایتی را مطرح کرده و از ما خواسته تا برای پس گرفتن شکایتش ۱۰۰ میلیون تومان پول به او بپردازیم.

به دنبال اظهارات این دختر قضات دادگاه برای روشن شدن ماجرا دستور جلب حامد و چند نفر دیگر از شرکت کننده ها در میهمانی را صادر کردند.دیروز اما شاکی پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و اعلام رضایت کرد تا این پرونده مختومه اعلام شود. وی گفت: با دریافت ۶۰ میلیون تومان از متهمان این پرونده اعلام گذشت کردم و دیگر نمی خواهم پیگیر ماجرا باشم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه