چگونه عکس‌های پاک شده در گوشی اندرویدی را بازگردانیم؟ + اسکرین‌شات

حتما برایتان پیش آمده که به اشتباه یکی از عکس‌های مورد علاقه‌‌‌‌تان را از تلفن هوشمندتان پاک کرده باشید. در این حالت دیگر گزینه‌ای برای بازگردانی عکس‌های پاک شده از گوشی‌ اندرویدی‌تان وجود نداشته و به آن دسترسی نخواهید داشت. اما امروز در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان دوباره به عکس‌های پاک شده دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را بازگردانید. در ادامه همراه ما باشید.

چگونه عکس‌های پاک شده در گوشی اندرویدی را بازگردانیم؟ + اسکرین‌شات

به گزارش ۸دی، حتما برایتان پیش آمده که به اشتباه یکی از عکس‌های مورد علاقه‌‌‌‌تان را از تلفن هوشمندتان پاک کرده باشید. در این حالت دیگر گزینه‌ای برای بازگردانی عکس‌های پاک شده از گوشی‌ اندرویدی‌تان وجود نداشته و به آن دسترسی نخواهید داشت. اما امروز در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان دوباره به عکس‌های پاک شده دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را بازگردانید. در ادامه همراه ما باشید.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، با انتخاب گزینه Delete برای یک عکس، فایل شما به‌طور کامل از حافظه دستگاه حذف نخواهد شد و این بدان معناست که امکان بازگردانی عکس مانند حالت قبل، وجود دارد. برای این که دستگاه‌تان را برای بازگردانی عکس‌های حذف شده اسکن کنید، نیاز به استفاده از اپ‌های مربوط به این زمینه دارید.

یکی از بهترین‌ها در این زمینه DiskDigger نام داشته که به‌صورت کاملا حرفه‌ای کل حافظه داخلی و کارت حافظه شما را اسکن و بررسی می‌کند. پس از اتمام بررسی، تمام فایل‌هایی که در حافظه قابل دسترسی هستند، نمایان خواهند شد و شما می‌توانید با انتخاب موارد مورد نیاز، آن‌ها را یک‌بار دیگر به حافظه دستگاه‌ خود بازگردانید.

نکته‌ای که درباره DiskDigger وجود دارد، این است که اسکن فایل‌ها به دو صورت یکی برای گوشی‌های اندرویدی معمولی و یکی برای گوشی‌های اندرویدی روت شده انجام می‌پذیرد. اگر گوشی‌ شما روت شده باشد، جست‌وجو برای فایل‌های حذف شده با دقت بالاتری انجام خواهد شد. همچنین فایل‌های ویدیویی هم در این حالت قابل بازیابی هستند.

برای بازگردانی تصاویر حذف شده در گوشی اندرویدی توسط DiskDigger مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

۱. اپ DiskDigger را دانلود کنید. این برنامه در دو نسخه رایگان و Pro موجود بوده که در این آموزش از نسخه رایگان آن استفاده شده است.
۲. برنامه را باز کرده و بر روی گزینه START BASIC PHOTO SCAN کلیک کنید.

۳. مدتی منتظر بمانید تا فرآیند اسکن به پایان برسد.

۴. پس از تمام شدن اسکن، تصویر و یا تصاویر حذف‌ شده‌ای را که می‌خواهید بازگردانی کنید، یکی یکی انتخاب کنید تا علامت تیک بر روی آن‌ها قرار بگیرد.

۵. بر روی عبارت RECOVER که در بالا قرار گرفته، کلیک کنید.

۶. محل ذخیره‌‌سازی دوباره تصویر حذف شده را مشخص کنید. برای این که حافظه خارجی یا داخلی دستگاه را انتخاب کنید، گزینه Save the files to a custom location on your device را برگزینید.

در این حالت تصاویر حذف‌شده شما برای بار دیگر در دسترس‌تان خواهند بود و می‌توانید از آن‌ها مانند قبل استفاده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه