سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی مهر ماه و یا توجه به وعده مسئولین سازمان خصوصی‌‌سازی مبنی بر واریز سود در انتهای این ماه، هنوز خبری از زمان دقیق واریز سود نیست و باید منتظر ماند و دید آیا این امر محقق خواهد شد و یا همانند ماه‌های گذشته به زمان دیگر موکول می‌شود.

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟

به گزارش ۸دی، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی مهر ماه و یا توجه به وعده مسئولین سازمان خصوصی‌‌سازی مبنی بر واریز سود در انتهای این ماه، هنوز خبری از زمان دقیق واریز سود نیست و باید منتظر ماند و دید آیا این امر محقق خواهد شد و یا همانند ماه‌های گذشته به زمان دیگر موکول می‌شود.

 

 

به گزارش افکارنیوز،  از تعداد حدود ۴۷ میلیون نفر افراد مجاز برای اعلام شبا بانکی برای دریافت سود سهام عدالت، شمار مشمولانی که تا کنون شبا بانکی خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده‌اند حدود ۳۴ میلیون نفر اعلام شده است که در بین آنان، مددجویان نهادهای حمایتی، روستاییان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی بالاترین میزان مشارکت در اعلام شماره شبا بانکی به سامانه را داشته اند.

 

در این بین مددجویان با ۷۶ درصد، روستاییان با ۷۵ درصد و کارگران با ۷۰ درصد در صدر گروه‌های مشمولی هستند که مشارکت بالایی در ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه سهام عدالت و داشته اند.

 

از اواخر فروردین ماه امسال این امکان در سامانه سهام عدالت بوجود آمده است تا مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه، از سود سال مالی ۹۵ شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماههای پیش‌رو بهره‌مند شوند.

 

بر این اساس قرار است تا پایان امسال سود سال مالی ۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر طی سه مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود.

 

بدین منظور مشمولان سهام عدالت برای آگاهی از صورتحساب و نیز اطلاع از میزان بدهی و تسویه آن و همچنین ثبت شماره شبای خود جهت دریافت سود باید به سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.irمراجعه کنند.

 

این در حالی است که مشمولین سهام عدالت تا پایان مهر ماه سال جاری جهت تکمیل آورده سهام خود تا سقف یک میلیون تومان فرصت دارند و این زمان مجددا قابل تمدید نیست؛ در مجموع کل آورده سهام مشولین حدود ۱۶ میلیارد تومان است که نسبت به تعداد مشمولین رقم بسیار اندک و ناچیزی به شمار می‌آید.

 

گفتنی است،با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی مهر ماه و یا توجه به وعده مسئولین سازمان خصوصی‌‌سازی مبنی بر واریز سود در انتهای این ماه، هنوز خبری از زمان دقیق واریز سود نیست و باید منتظر ماند و دید آیا این امر محقق خواهد شد و یا همانند ماه‌های گذشته به زمان دیگر موکول می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه