محور چمخاله به رودسر ۴ خطه می‌ شود

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی از اجرای چهار خطه شدن محور چمخاله به رودسر خبر داد.

محور چمخاله به رودسر ۴ خطه می‌ شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، محمد مهدی رهبری‌املشی ظهر امروز در جلسه چهار خطه کردن محور چمخاله به رودسر در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه پروژه چهار خطه مسیر مذکور از سال ۸۹ آغاز شده است، اظهار کرد: اجرای این پروژه هفته آینده در رودسر آغاز می‌شود.

وی، افزود: این پروژه به طول ۱۶ کیلومتر و عرض ۴۵ متر با اعتبار اولیه ۶۲ میلیارد ریال از محل منابع ملی اجرایی می‌شود.

این مسئول، تسهیل عبور و مرور مردم و خودروها را هدف طرح مذکور برشمرد و گفت: این طرح قبل از انقلاب برای مسیر ساحلی از آستارا به ساری در نظر گرفته شده بود که اکنون بخشی از حسن‌رود انزلی آغاز شده و تا انتهای مسیر رودسر ختم می‌شود که در ادامه به طرف مازندران می‌رود.

وی، مدت زمان اجرای این پروژه را ۲۶ ماه اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد، امسال ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار دارد.

رهبری‌املشی، تصریح کرد: امروز تمام مسئولان ذی‌ربط متعهد شده‌اند که در اجرای پروژه مذکور تمام تلاش خود را برای تحقق آن به‌کار گیرند.

به گفته وی، فرماندار رودسر موظف شده است تا با مالکان حقیقی مسیر پروژه نشستی در زمینه تملک اراضی برگزار کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس خاطرنشان کرد: مالکان حقوقی از جمله منابع طبیعی متعهد شدند در واگذاری املاک که با مالکیت آنها است با اداره کل راه و شهرسازی توافق کنند و به هر صورت تمام اراضی به اداره راه و شهرسازی تحویل داده شود.

وی متذکر شد: محیط زیست و امور اراضی نیز متعهد شده‌اند که در یک هفته نظر مثبت خود را اعلام کند.

رهبری‌املشی، به تعهدات اداره راه و شهرسازی و پیمانکار اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این پروژه باید در تسهیل ایاب و ذهاب مردم در ساحل دریا به هیچ عنوان اختلال ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: در صورتی که پروژه چهار خطه شدن محور چمخاله به رودسر با دسترسی مردم به ساحل دریا تعارض داشته باشد و یا ترافیک شهر را اضافه کند این مسیر تغییر پیدا می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه