جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

عدول از آرمان های انقلاب در مقابل آمریکا باعث گستاخی بیشتر آنها می شود

جانشین بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه همیشه خوش باوران و ساده لوحانی بودند که می گفتند ما با آمریکا مشکل داریم و باید از برخی آرمان ها عدول کنیم.

عدول از آرمان های انقلاب در مقابل آمریکا باعث گستاخی بیشتر آنها می شود

به گزارش هشت دی ، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان در گفتگو با روشن خبر، با اشاره به اینکه  اظهارات اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده سیاست های خصمانه و مغرضانه آمریکاست که در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران وجود داشته و دارد و فقط در طی سال های اخیر با تاکتیک های مختلف علیه ما اعمال کرده اند.

وی با بیان اینکه همیشه خوش باوران و ساده لوحانی بودند که می گفتند ما با آمریکا مشکل داریم و باید از برخی آرمان ها عدول کنیم تا آمریکا دشمنی ها را با ما کنار بگذارد، افزود: این جریان های منفعلانه هر موقع این موضع را اتخاذ کرده اند، شاهد گستاخی های بیشتر روسای جمهور آمریکا بوده ایم.

نیازمند با اشاره به اینکه جریانات سیاسی باید به راهبردهای هوشمندانه رهبری عمل کنند، افزود: در مورد برجام و قضایای اخیر نیز پیش بینی رهبر انقلاب در مورد عدم خوش بینی و عدم اعتماد به آمریکا به حقیقت توسط ملت ایران مشاهده شد اما متاسفانه عده ای در همان زمان به این سخنان یقین پیدا نکردند.

وی با بیان اینکه همدلی و وحدت ارکان نظام و ملت در برابر سخنان بی ادبانه ترامپ نقطه قوت ماجرای اخیر بوده، خاطر نشان کرد: با این همدلی هاست که نقشه شوم آمریکایی ها که به دنبال دو قطبی سازی هستند، خنثی می شود و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

نیازمند در پایان گفت: سپاه پاسداران نهادی برای مردم و در کنار مردم به منظور نیل به اهداف انقلاب اسلامی است و روز به روز مستحکم تر و با هوشیاری در برابر توطئه های  دشمنان خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه