جزئیات تازه‌ای از قتل دلخراش اهورای ۳ ساله از زبان معاون بهزیستی استان گیلان

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان جزئیات تازه‌ای از فاجعه دلخراش کودک آزاری و قتل اهورا کودک ۳ ساله رشتی را مطرح کرد.

جزئیات تازه‌ای از قتل دلخراش اهورای ۳ ساله از زبان معاون بهزیستی استان گیلان

به گزارش ۸دی؛ رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در گزارش به خط ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در تاریخ ۲۲ مهرماه از طریق انتظامات بیمارستان پورسینا در خصوص کودکی حدوداً سه ساله به نام اهورا که به‌علت ضربه مغزی در کما بود، تیم اورژانس ۱۲۳ به این بیمارستان اعزام شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان تصریح کرد: در مصاحبه‌ای که با پزشک  بخش ترومای بیمارستان پورسینا انجام شد، در اثر ضربه شدید مغزی، کودک دچار خونریزی مغزی شده و در عکسبرداری که از بدن کودک انجام گرفت محرز شد که ریه کودک به‌علت نامعلومی به شدت آسیب دیده است.

وی با اشاره به مصاحبه تیم اورژانس اجتماعی با مادر اهورا مشخص شد که وی در زمان وقوع حادثه در منزل نبوده است افزود: همچنین در مصاحبه که با ناپدری اهورا انجام گرفت وی بیان داشت که کودک زمان رفتن به سرویس بهداشتی تعادل خود را از دست داده و محکم به زمین خورده است.

جعفری با بیان اینکه  ناپدری اهورا در ازدواج اول خود که منجر به طلاق شد یک دختر ۲.۵ ساله دارد که حضانتش با مادرش است گفت: کارشناس تیم اورژانس اجتماعی سریعاً به بخش ترومای بیمارستان پورسینا مراجعه و درباره وقوع تعرض جنسی از پزشک بیمارستان خواستار معاینه و آزمایشات مربوطه شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان عنوان کرد: در معاینه، وقوع کودک آزاری جنسی تایید شد و متاسفانه به‌دلیل  شدت و  عمق آسیب، اهورا پس از ساعاتی که در کما بود فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه گزارش پرونده توسط کارشناس تیم اورژانس ۱۲۳ به حضور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب رشت ارسال شد افزود: ایشان گزارش مربوطه را به شعبه ۶ بازپرسی ارجاع و توسط کارشناس، پرونده در اختیار بازپرسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه