فرمانده سپاه گیلان :

شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، گفت: عمق نفوذ استراتژیک و اعتقادی انقلاب اسلامی بسیار فراتر از مرزهای جغرافیای ایران است.

شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

به گزارش ۸دی؛ سردار محمد عبد‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سخنان سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: خصومت دولت آمریکا با ملت ایران در آستانه چهل سالگی است و آمریکا تمام تلاش خود را در چهار دهه اخیر برای ضربه‌زدن و براندازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌کار بسته است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه خصومت دولت آمریکا نسبت به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی ریشه‌ای تاریخی دارد، افزود: امام خمینی(ره) ابراهیم‌گونه ریشه آمریکا را از چپاول دارایی‌ها و دخالت در امور داخلی و بین‌المللی ایران قطع کرد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به سناریوهای آمریکا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: نفوذ در مراکز حساس انقلاب اسلامی، تهاجم طبس، ترور نخبگان انقلابی، هشت سال جنگ نیابتی رژیم بعث عراق با ایران، تحریم‌های اقتصادی و حتی درمانی و فتنه ۸۸ تنها بخشی از تلاش آمریکا در حوزه براندازی بوده است.

وی با بیان اینکه روزی در زمان طاغوت و رژیم پهلوی، سفارت انگلیس و آمریکا در مورد سرنوشت ملت ایران تصمیم گرفته و مسئولان کشور را منصوب می‌کردند، افزود: امروز سرنوشت ملت ایران را خود ملت با حضور در انتخابات‌ تعیین می‌کنند و این به‌معنای این است که جمهوری اسلامی ایران امروز مردمی‌ترین نظام در بین کشورهای جهان است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه آمریکا فریاد دموکراسی سر می‌دهد ولی رئیس جمهور آن با رای مستقیم مردم انتخاب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آمریکا همانند طبل توخالی است که فقط صدا و شعار دموکراسی را سر می‌دهد و درونش تهی و پوشالی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به تقدیم ده‌ها هزار شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی برای قطع دستان آمریکا از منابع کشورشان خون دل‌ها خورده و ثاراللهی ایستاده‌اند.

سردار عبدالله‌پور، سپاه را خار چشم آمریکا دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشم بیدار و امید مسلمانان و آزادیخواهان جهان در برابر تروریسم استکبار جهانی و متحدانش است.

وی با اشاره به رشادت شهدای مدافع حرم در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص)، گفت: پس از چهل سال از گذر عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد رویش شهید حججی و شهدای مدافع حرم هستند، شهدایی که متولد پس از پیروزی شکوهنمند انقلاب اسلامی و پایان جنگ تحمیلی هستند ولی آنان را فقط می‌توان نسل سوم و چهارم بصیر انقلاب و فرزندان ولایت مطلقه فقیه دانست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان، سخنان سخیف و نسنجیده ترامپ علیه ملت ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاصل وحشت آمریکا از ظهور ابرقدرتی جدید به نام جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی دانست و تصریح کرد: دولت آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام افزود: کارنامه آمریکا در جهان همواره به خیانت و عدم پایبندی به تعهدات بین‌المللی گره خورده و دولت این کشور که امام راحل از آن به‌عنوان شیطان بزرگ یاد کردند غیرقابل اعتماد است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سرباز ولایت و برآمده از آرمان‌های ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: ترامپ از عمق نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه به‌شدت خشمگین و درمانده شده است.

وی با بیان اینکه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، تاکید کرد: عمق نفوذ استراتژیک و اعتقادی انقلاب اسلامی بسیار فراتر از مرزهای جغرافیای بوده و سپاه به نمایندگی از ملت ایران پشتیبان مستضعفان و مظلومان در منطقه و جهان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نور
شما؟
در حاشیه