بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان از نگاه اشمایکل

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد، نظرش را در خصوص بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان فاش کرد.

بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان از نگاه اشمایکل

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیتر اشمایکل که در برنامه شب گذشته «ماندی نایت فوتبال» شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» حضور داشت در مورد بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان با جیمی کرگر، یکی از مجری‌های برنامه که داوید دخه‌آ را بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان می‌دانست، هم‌عقیده نبود و گفت: دروازه‌بان مورد علاقه من در حال حاضر و از خیلی وقت گذشته مانوئل نویر است، آن هم به خاطر سبک دروازه‌بانی‌اش است.

وی افزود: وقتی نویر در تیم شالکه بود، بازی او را در ورزشگاه اولدترافورد از نزدیک دیدم و با خودم گفتم که این دروازه‌بان جوان کیست؟ او دروازه‌بانی نترس است که توانایی بازی در خارج از محوطه جریمه را نیز دارد. مانوئل جزو معدود دروازه‌بان جهان است که قابلیت بازی در پست غیرتخصصی‌اش را دارد و خروج‌های خوبی خارج از محوطه جریمه از او دیده می‌شود. واقعاً این ویژگی نویر را دوست دارم.

وی با اشاره به واکنش‌های خوب درواز‌ه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ در بازی شنبه مقابل لیوپورل در آنفیلد هم اظهار داشت: واکنش‌های دخه‌آ در نوع خود خاص هستند به خصوص واکنش‌هایی که با پاهایش دارد و این ویژگی او را نسبت به دروازه‌بان دیگر متمایز می‌کند. داوید اتفاقات بازی را به خوبی درک می‌کند. او خیلی سریع و در جای درست حرکت می‌کند.

اشمایکل در خصوص دروازه‌بان بلژیکی چلسی هم خاطرنشان کرد: به نظر من کورتوا دروازه‌بان شگفت‌انگیزی است. او دروازه‌بانی بزرگ است که واکنش‌های خوب زیادی از خود به نمایش می‌گذارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه