گادوین منشا دبل کرد؛

پرسپولیس ۲ – الهلال ۲

گادوین منشا موفق شد روی ارسال دیدنی وحید امیری گل اول سرخپوشان را به نام خود کند و پرسپولیس را امیدوار به ادامه بازی کند.

پرسپولیس ۲ – الهلال ۲

به گزارش ۸دی، پرسپولیس با حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان، امید زیادی به صعود به فینال داشت که اکنون با شکست ۴ بر صفر در جدال رفت، شانس آنها به حداقل رسیده است. با این حال آنها یک ۹۰ دقیقه دست نخورده در اختیار خواهند داشت که بتوانند یک معجزه عجیب و تاریخی را رقم بزنند.
برانکو ایوانکوویچ در این دیدار حسین ماهینی و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل مصدومیت آنها را همراهی نمی‌کند. با این حال بازگشت سیدجلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا شرایط را تا حدودی به سود آنها کرده است.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن خبرنگار و عکاس ورزش سه را از استادیوم سلطان قابوس عمان همراهی کنید.
استادیوم: سلطان قابوس مسقط                تماشاگر:

اخطار

پرسپولیس

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

الهلال عربستان

 

عبدالله معیوف، اوسامه هوساوی، محمد جحفلی، محمد بریک، یاسر الشهرانی، الحافظ، نیکولای میلسی، سلمان الفرج، کارلوس ادواردو، سالم الدوساری و عمر خریبین
سرمربی: رامون دیاز

 

 

شرح گل

 

 

پرسپولیس ۱ الهلال ۰( گادوین منشا، دقیقه ۱۷): ارسال وحید امیری برای گادوین منشا با ضربه سر محکم این بازیکن گل اول پرسپولیس را رقم زد.

 

پرسپولیس ۱ الهلال ۱: ( دقیقه ۲۹، عمر خریبین): مهاجم سوری الهلال ضربه پنالتی مشکوک تیمش را به شکل چیپ وارد دروازه بیرانوند کرد تا نتیجه را به تساوی بکشد.

 

پرسپولیس ۲ الهلال ۱: ( دقیقه ۶۱): ارسال زمینی انصاری با کاشت توپ از سوی علی علیپور برای منشا با ضربه تمام کننده‌ی این بازیکن همراه شد که گل دوم سرخپوشان رقم خورد.
پرسپولیس ۲ الهلال ۲: ( دقیقه ۷۳، عمر خربین): اشتباه اول از شجاع خلیل زاده و در ادامه صادق محرمی باعث شد تا خربین درون شش قدم با چرخش خود و ضربه زمینی بیرانوند را هم تسلیم کند.

 

دقایق حساس

 

دقیقه ۴: الهلال روی حمله ای روی دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت کرنر شد که این ضربه سودی برای آبی پوشان نداشت.
دقیقه ۸: نفوذ صادق محرمی از راست با دفع توپ جهفلی به کرنر رفت.
دقیقه ۱۰: پاس در عمق محسن مسلمان با اشتباه مدافع الهلال فرصت خوبی را برای علپیور مهیا کرد که معیوف با خروجی خوب موقعیت را از پرسپولیس گرفت.
دقیقه ۱۴: پرسشپولیس صاحب توپ و میدان است و حمللات نصفه و نیمه ای را روی دروازه الهلال طراحی می کند اما شدت این حملات به قدری نیست که حریف را به دردسر بیندازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه