دادستان مرکز استان گیلان تشریح کرد؛

جزئیات قتل “اهورا” از زبان دادستان مرکز استان گیلان

دادستان مرکز استان گیلان در گفت‌وگو با تسنیم جزئیات قتل “اهورا” را تشریح کرد و به ابهامات موجود در این زمینه پاسخ داد.

جزئیات قتل “اهورا” از زبان دادستان مرکز استان گیلان

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا با اشاره به وقوع کودک‌آزاری منجر به قتل در شهر رشت اظهار داشت: فردی ۲۷ ساله که ناپدری کودک ۲ سال و ۸ ماهه‌ای به‌نام اهورا بوده و، پس از تجاوز به این کودک خردسال با کوبیدن سر او به دیوار او را به قتل رساند.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه قاتل در یکی از داروخانه‌های رشت کار می‌کرده است خاطرنشان کرد: به گفته متهم به قتل، وی هیچ‌گونه سابقه بیماری روانی و همچنین مصرف مواد مخدر در زمان قتل را نداشته است.

مصطفوی‌نیا با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم ازدواج مادر این کودک و متهم به قتل و وجود ارتباط آنان در قالب دوستی عنوان داشت: مادر مقتول بعد از جدایی از همسرش با متهم به قتل ازدواج کرده بود.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه وقوع جرم در زمان عدم حضور مادر “اهورا” رخ داده است اعلام کرد: دستگیری مادر مقتول به جرم همکاری در وقوع این جرم شایعه‌ای است که در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی آزمایشات لازم را بر روی جسد مقتول انجام داده اما نظریه خود را هنوز اعلام نکرده است ابراز داشت: در بررسی‌های اولیه، علت مرگ این کودک خردسال ضربه مغزی بر اثر کوبیده شدن سرش به دیوار اعلام شده است.

مصطفوی‌نیا با اعلام اینکه جسد “اهورا” سه ساله در اختیار خانواده‌اش جهت تدفین قرار گرفته است اظهار داشت: شکسته شدن درب منزل توسط پلیس و دستگیری قاتل شایعه بوده است و پس از رساندن کودک به بیمارستان و مشکوک شدن کادر پزشکی، جرم کشف شده است.

پیکر این کودک معصوم پس از انجام آزمایشات پزشکی قانونی امروز تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه