فرماندار سیاهکل:

نباید همواره به جیب دولت چشم بدوزیم/ ترامپ دنبال ایران هراسی است/ باید متکی به خودمان باشیم وگرنه بازنده میدان هستیم

فرماندار سیاهکل خطاب به مدیران ادارات شهرستان گفت: نباید جزیره ای فکر کنید و نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشید.

نباید همواره به جیب دولت چشم بدوزیم/ ترامپ دنبال ایران هراسی است/ باید متکی به خودمان باشیم وگرنه بازنده میدان هستیم

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، رضا اسلامی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در سالن شهید آوینی فرمانداری سیاهکل، در رابطه با برداشت از رودخانه دیسام اظهار کرد: در بازدیدی که از رودخانه دیسام انجام دادم دیدم که این رودخانه دیگر جان برداشت را ندارد.

وی با انتقاد از اداره راهداری گفت: مردم در جاده دوست لات و رادارپشته به تنگ آمدند، این در صورتی است که اداره راه وظیفه نظارت و محافظت از راهها را دارد و پلیس راه نیز موظف است که هر ۱۵ کیلومتر را نظارت کند و من از این موارد چشم پوشی نمی کنم.

فرمانداری سیاهکل
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه سیاهکل بهشت نیاکان است، تصریح کرد: ریشه شیعه در اینجاست و میراث باید بیشتر به آن توجه کند و من از میراث فرهنگی گلایه دارم.
اسلامی تأکید کرد: جوانان سرمایه های انسانی کشور هستند و ما باید به حرف دلشان گوش دهیم و زیرساخت های لازم برای ایجاد اشتغال آنها را فراهم آوریم که اگر غیر از این باشد نظام ما به خطر می افتد.

وی خطاب به مدیران ادارات سیاهکل تصریح کرد: نباید جزیره ای فکر کنید و نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشید.

نماینده عالی دولت در سیاهکل گفت: من مخالف دادن تسهیلات بی پایه و بی ریشه به مردم هستم، باید خدمتی که به مردم می کنیم ریشه و اساس داشته باشد و به تولید بیانجامد.
اسلامی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ در زمینه آبیاری قطره ای در بخش دیلمان کارهای خوبی صورت گرفته است و در مورد مجموعه دیسام هم باید گفت که دولت چندین میلیارد در آنجا هزینه کرده است که به حال خود رها شده بود و اگر سرمایه گذاری شود حداقل ۱۵۰ نفر در آنجا مشغول کار و اشتغال می شوند.
وی در مورد زیرساخت های لازم برای آبیاری قطره ای گفت: سد گولک و سد آسیابر برای ما بسیار حائز اهمیت هستند و در این زمینه استفاده خواهند شد.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه توسعه شهرستان سیاهکل برپایه کشاورزی و بعد از آن گردشگری می باشد، ابراز کرد: با توجه به اینکه این شهرستان دارای سه اقلیم جلگه، کوهستان و جنگل است و شرایط دمایی و بارش و باران در آن؛ یک پتانسیل است که در هر نقطه از آن می شود هر نوع گیاه دارویی و غیره را کشت کرد و این خود یک زمینه بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال به خصوص در بخش کشاورزی است.
اسلامی افزود: تا زمانی مهاجرت جوان های تحصیلکرده و همچنین سرمایه گذاران از سیاهکل ادامه داشته باشد، این نشان دهنده آن است که ما ضعف داریم و اگر این روند را کند کنیم نشان می دهد که ما درحال موفق شدن هستیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان باعث ایجاد اشتغال برای نسل جوان ما می شود، گفت: بحث اشتغال با حیثیت نظام ما گره خورده است و بیکاری تاثیری منفی بر جامعه ما خواهد داشت و تمام سعی مسئولین نظام در جهت ایجاد اشتغال و تولید برای قشر جوان و تحصیلکرده است.
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ما نباید همواره به جیب دولت چشم بدوزیم، تصریح کرد: در اینجا حرف پول نیست، بله این ضعف ما است که نمی توانیم کار انجام دهیم.

اسلامی در خصوص صحبت های اخیر ترامپ نیز تأکید کرد: او با ایران، کره و روس هراسی در مناطق مختلف سعی می کند فقط آمریکا را برای سرمایه گذاری امن جلوه دهد و کاملا با برنامه عمل می کند و در این میان ما باید متکی به خودمان باشیم و به فکر کشورمان باشیم، باید از منابع انسانی خود استفاده کنیم که اگر غیر از این باشد بازنده میدان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
به نقل از خبرگزاری دولتی ایرنا، محمد نهاوندیان،مشاور اقتصادی رییس جمهور در مصاحبه شب گذشته- دوشنبه 24 مهر- خود با CNN ابتدائاً در موضعی منطقی اعلام می‌کند که مذاکره مجدد برجام ممکن نیست اما در ادامه و در بیانی عجیب می‌گوید: اگر درباره مسائل بین المللی و منطقه ای نگرانی وجود دارد، این مسائل می تواند موضوع مذاکره میان ایران با کشورهای منطقه یا اروپا باشد. سوال: 1-در کدام مجمع تصمیم گیری نظام مقرر شده است که برای مذاکره مجدد چراغ سبز نشان داده شود؟! 2-حاصل مذاکرات هسته ای چه بود که این آقا از قدم بعدی حرف می زند؟ 3-واگذاری موقعیت های جمهوری اسلامی در ازای «تقریبا هیچ»تا کجا؟!
در حاشیه