سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان اعلام کرد

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی گیلان برای مقابله با طوفان

سرپرست مدیریت بحران گیلان گفت: دستور آماده باش به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در امر مدیریت بحران ابلاغ شده است.

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی گیلان برای مقابله با طوفان

به گزارش ۸دی، عباس صابر با اشاره به آمادگی ستاد مدیریت بحران استان گیلان در مقابله با بحران طوفان اظهار داشت: دستور آماده باش به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در امر مدیریت بحران ابلاغ شده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه بیشترین نگرانی در امر بحران‌های احتمالی پیرامون وزش بادهای شدید است عنوان داشت: سامانه جوی که وارد استان گیلان شده است بیشتر با باد همراه است و از بابت بارش نگرانی شدیدی وجود ندارد.

صابر با اعلام اینکه بروز بحران‌های جوی امری طبیعی است که نمی‌شود با آن مقابله کرد خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت و توانشان آمادگی رفع بحران‌های جوی احتمالی را دارند.

وی با بیان اینکه بحران‌های جوی چند ماه اخیر نسبت به سنوات گذشته از شدت کمتری برخوردار بوده ابراز داشت: بیشترین شدت بارندگی و وزش باد جبهه هوایی وارد شده به استان در ساعت ۳ بامداد فردا است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با اعلام اینکه این جبهه هوایی فردا ساعت ۱۰ صبح از استان گیلان خارج می‌شود اظهار داشت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز خسارت و تلفات در استان اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه