بهمن محمدیاری نماینده ۳ دوره مجلس؛

پاسخ رئیس جمهور به اظهارات ترامپ جامع و کامل بود / ایستادگی ملت نتایج خوبی برای کشور داشته است

محمدیاری نماینده اسبق تالش بزرگ گفت: امروزه همه در دنیا می دانند که جمهوری اسلامی به هیچ قدرتی باج نمی دهد.

پاسخ رئیس جمهور به اظهارات ترامپ جامع و کامل بود / ایستادگی ملت نتایج خوبی برای کشور داشته است

به گزارش ۸دی، بهمن محمدیاری نماینده ۳ دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش بزرگ در گفتگو با ماسال نیوز با اشاره به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا گفت: نظراتی که آقای ترامپ مطرح کرد نشان دهنده عدم پایبندی آنها به قواعد دیپلماتیک جهانی است.

 

محمدیاری خاطر نشان کرد: آمریکایی ها جایگاهی فراتر از سایر ملل برای خودشان قائل هستند و فکر می‌کنند باید سلطه خودشان را در دنیا اعمال کنند.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در دوره های پنجم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با تمجید از ایستادگی ملت ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی با صبغه انقلابی و روحیه عدم تسلیم به حکومت های جاه طلب در ۴۰ سال گذشته نشان داده است که به هیچ وجه به چنین تحلیل هایی بها نمی دهد.

وی افزود:  همانطور که آقای روحانی هم فرمودند، ترامپ با این سخنرانی بیش از آنکه تهدید کند، به نوعی ضعف، یاس و ناامیدی خود را بروز داد.

 

فعال سیاسی تالش بزرگ ادبیات رئیس جمهور آمریکا را برای ملت ایران آشنا عنوان کرد و گفت: سخنان وی هیچ شوکی به کشور وارد نکرد. معتقدم نباید به چنین سخنانی زیاد بها داد و حتی برخی مواقع حتی ضرورتی برای عکس العمل وجود ندارد.

 

محمدیاری با تمجید از سخنان رئیس جمهور ایرانی در قبال این توهین ها تاکید کرد: پاسخ ایشان جامع و کامل بود و جواب های قاطع و محکمی به آمریکا داد.

وی برتری طلبی را خصلت آمریکا دانست و تصریح کرد: دنیا با مواضع جمهوری آشناست. امروزه همه در دنیا می دانند که جمهوری اسلامی به هیچ قدرتی باج نمی دهد. این ایستادگی بر اعتقادات پاسخ خوبی به همه یاوه گویی هاست و نتایج مثبتی تاکنون برای کشور داشته و در آینده نیز خواهد داشت.

محمدیاری در خصوص نحوه رفتار ایران با نقض برجام گفت: وقتی توافقی می شود باید دو طرف پایبند باشند. جمهوری اسلامی تصمیم خودش را بر اجرای کامل توافق گرفته است و هیج مذاکره جدیدی در رابطه با برجام پذیرفتنی نیست.

نماینده سه دوره مردم تالش بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر طرف مقابل به بدعهدی های خود ادامه دهد ما هم رویه جدیدی را در پیش خواهیم گرفت. آمریکایی ها بدانند آنان که باد می‌کارند طوفان درو خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه