سکوت قاتل خانم معلم شکست

وی افزود: متهم به قتل پس از این جنایت طلاهای مقتول را سرقت کرده و به مالخری فروخته بود که خریدار طلاهای سرقتی هم دستگیر شد.

سکوت قاتل خانم معلم شکست
به گزارش ۸دی، مرد فرش‌فروش که به خاطر اختلاف مالی خانم معلمی را به قتل رسانده بود پس از هشت ماه سکوت خود را شکست.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ۱۱ بهمن سال گذشته و به دنبال ناپدید شدن زنی در نظرآباد در دستور کار تیم پلیسی این شهر قرار گرفت. همسر این زن در شکایت خود گفت: همسرم معلم یکی از مدارس است که امروز به محل کارش رفت و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبت او با همکارانش تماس گرفتم که اعلام کردند، بعد از تعطیلی مدرسه از آنجا خارج شده و دیگر کسی او را ندیده است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران در جریان تحقیقات خود چند مظنون را دستگیر کردند. در تحقیقات از مظنونان، سرنخی به دست نیامد و آنها آزاد شدند.

با گذشت هشت ماه از این جنایت با دستور دادستان نظرآباد، پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره آگاهی استان البرز ارسال شد. کارآگاهان اداره ویژه قتل پس از ۷۲ ساعت بررسی پرونده، به مرد فرش‌فروشی در نظرآباد شک کردند.

این مرد پیش از این منکر اطلاع از سرنوشت خانم معلم جوان شده بود. این درحالی بود که بررسی‌های پلیسی نشان داد، زن جوان با این مرد بر سر خرید فرش اختلاف پیدا کرده بود.

ماموران که احتمال می‌دادند خانم معلم توسط این مرد به قتل رسیده باشد، تحقیقات را روی او متمرکز کرده و با دستور قضایی مظنون اصلی این پرونده بازداشت شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر اطلاع از سرنوشت خانم معلم بود، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به قتل اقرار کرد. متهم درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: مقتول از مغازه من خرید می‌کرد و پس از مدتی دچار اختلاف مالی شدیم. روز حادثه با او تماس گرفتم و به بهانه حل مشکلمان با او قرار گذاشتم. او را به محلی خلوت کشانده و با ضربه سنگ به سرش کشتم. بعد جسد را به باغم برده و دفن کردم.

وی ادامه داد: چهار ماه بعد به محل دفن جسد رفتم و استخوان‌های بزرگ باقی مانده در محل را برداشته و پودر کردم و داخل جوی آب ریختم.

سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین باره به جام‌جم گفت: پس از اعتراف‌های متهم، ماموران راهی محل دفن جسد شده و با راهنمایی متهم، بقایای جسد زن ازجمله موهای سر و بخش‌هایی از استخوان‌های دست و پا در محل حادثه کشف شد. همچنین متهم دیروز در حضور تیم جنایی، صحنه قتل را بازسازی کرد.

وی افزود: متهم به قتل پس از این جنایت طلاهای مقتول را سرقت کرده و به مالخری فروخته بود که خریدار طلاهای سرقتی هم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم پس از تشریح قتل با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات درباره انگیزه‌اش از قتل ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه