خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار رودسر در کارگروه اشتغال این شهرستان:

کارورزی باید به عنوان یک فرصت در امر اشتغال تلقی شود

فرماندار رودسر گفت: کارورزی باید به عنوان یک فرصت بسیار خوب در امر اشتغال تلقی شود و افراد پس از پایان دوره کاروزی به عنوان یک کارآفرین در جامعه شناخته شوند.

کارورزی باید به عنوان یک فرصت در امر اشتغال تلقی شود

به گزارش ۸دی؛ امیر جانبازی رودسری صبح امروز  فرماندار شهرستان رودسر در این جلسه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رودسر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است و خوشبختانه همه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که وضعیت اشتغال در کشور بهبود یابد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال افزود: رودسر در دو بخش کشاورزی و گردشگری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است و باید تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها به منظور رشد و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به کار گیریم.

فرماندار رودسر ادامه داد: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری و همچنین افزایش حضور مسافران و گردشگران در شهرستان باید با تجهیز مسافر کاشانه‌ها فعالیت آنها را در شهرستان افزایش دهیم.

امیرجانبازی با بیان اینکه باید برای ایجاد اشتغال از امکانات موجود در شهرستان نهایت استفاده را ببریم اظهار کرد: رودسر به عنوان یک قطب کشاورزی در استان شناخته شده است و با توجه به قابلیت‌های بالا در زمینه تولید محصولات کشاورزی، سعی کنیم صنعت فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی را نیز در شهرستان توسعه دهیم.

وی افزود: ایجاد صنایع بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در قالب بنگاه‌های اقتصادی کوچک نقش بسیار موثری در ایجاد اشتغال شهرستان ایفا می‌کند.

جانبازی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال در اسرع وقت لیست افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح مشاغل خانگی را به بانک‌های عامل معرفی کنند و به طور مستمر پیگیر امور مربوط به آنان باشند.

فرماندار رودسر در ادامه سخنان خود به طرح کاروزی در ادارات اشاره کرد و گفت: کارورزی باید به عنوان یک فرصت بسیار خوب در امر اشتغال تلقی شود و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام پذیرد که افراد پس از پایان دوره کاروزی به عنوان یک کارآفرین در جامعه شناخته شوند و با کسب مهارت‌های لازم در زمینه ایجاد اشتغال موثر باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه