خبرنگار: ابوالفضل شکری
رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر در گفتگو با 8دی:

رودسر ۷۰۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر گفت: شهرستان رودسر هم اکنون ۷۰۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته دارد که در ۴۰ رشته ورزشی فعالیت دارند.

رودسر ۷۰۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته دارد

رضا مودبی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رودسر با بیان اینکه برای هفته تربیت بدنی بالغ بر ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح این شهرستان پیش‌بینی شده است اظهار داشت: برگزاری شورای ورزش و جوانان شهرستان، دیدار با امام جمعه و گلباران مزار شهدا و تجدید پیمان با شهدای انقلاب و دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی در رودسر است.

وی افزود: امیدوارم هفته تربیت بدنی بهانه‌ای باشد تا بتوانیم همه مردم را به سوی ورزش سوق دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر گفت: ما اعتقاد داریم پرداختن به امور ورزش هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و اگر کسی وقت خود را در امر ورزش نگذراند بعدها باید هزینه زیادی در امر درمان و امور بیمارستانی پرداخت کند.

مودبی ادامه داد: شهرستان رودسر هم اکنون ۷۰۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته دارد که در ۴۰ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

وی افزود: این شهرستان ۱۸ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز دارد و سرانه ورزشی در حال حاضر ۸۵ سانتیمتر برای هر شهروند است که قرار بود در برنامه پنجم توسعه برای هر نفر به یک متر و ۲ دهم برای هر نفر دست پیدا کنیم که این امر محقق نشد.

رئیس اداره ورزش و چوانان رودسر گفت: با برنامه‌های پیش رو در تلاش هستیم که سرانه ورزش هر شهروند را تا ۲ سال آینده به یک متر برسانیم.

مودبی در پایان گفت: اساسی‌ترین مشکلات فعلی شهرستان در امور ورزشی هم‌اکنون تعمیر اماکن ورزشی، خرید تجهیزات ورزشی و نداشتن اسپانسر و حمایت‌کننده مالی برای ورزش شهرستان است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه