حمیدرضا دنیادیده
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با 8دی:

جای خالی تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی/ دولت با خدمات زیرساختی شهروندان را راغب به تولید در روستا کند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: دولت باید با ارائه خدمات زیرساختی شهروندان را راغب به تولید محصولات کشاورزی و دامی در روستاها کند.

جای خالی تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی/ دولت با خدمات زیرساختی شهروندان را راغب به تولید در روستا کند

اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در املش، با اشاره به اعتبارات مناسب و مکفی در رابطه با مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در دولت نهم و دهم اظهار کرد: ارائه تسهیلات دولتی به روستانشینان به جهت مقاوم و بازسازی خانه‌های مسکونی منجر به مقاوم‌سازی و تجدید بنا در روستا می‌شد و در این راستا بسیاری از مردم صاحب‌خانه می‌شدند.

وی تاکید بر اینکه امیدوار بودیم تا ارائه تسهیلات از سوی بنیاد مسکن با همان شدت و قوت ادامه یابد، افزود: باید بافت‌های فرسوده در شهر و روستا در مقابله با بلایای طبیعی بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارائه تسهیلات زیر بنایی از سوی دولت برای روستائیان گفت: با ارائه خدمات آب، برق، گاز، تلفن و جاده می‌توان مانع از مهاجرت روستائیان به شهرها شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقش روستائیان در تولید محصولات کشاورزی و دامی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: دولت باید با توسعه روستا و در اختیار گذاشتن امکانات و بسته‌های حمایتی حتی شهروندان را نیز راغب به حضور در روستاهای خود کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه