اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در راستای مبارزه با مواد مخدر در سراسر این استان خبر داد.

اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ رسول صمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: برابر برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور مقابله و مبارزه با قاچاقچیان، عناصر تهیه و توزیع و خرده فروشان، ۲ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی با همکاری یگان های انتظامی و با هماهنگی مراجع قضایی و با بسیج کلیه امکانات اطلاعاتی و عملیاتی، هم زمان طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در سراسر استان اجرا گردید.

1

وی با اشاره به اینکه در این طرح پیش از ۸۵ نقطه آلوده در سطح استان پاکسازی گردیده تصریح کرد : دراجرای این طرح از اماکن محل نگهداری و توزیع مواد مخدر اعم از مغازه، دکه، منزل و … بازرسی بعمل آمد که درنتیجه ۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید .

2

سرهنگ صمدی افزود: دراجرایی این طرح تعداد ۳۶۷ فقره پرونده از عناصر تهیه وتوزیع و مصرف تشکیل، که به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی گردیدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم فهیم وآگاه گیلان اظهار داشت: شماره تلفن های ۵۵۹۳۰۰۷ و ۱۲۸ آماده دریافت هر گونه اخبار وگزارش در زمینه فعالیت عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر می باشد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه