واکنش مداح ماسالی به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا؛

۴۰ سال است اتاق فکرهای آمریکایی هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند / دولت بداند ما عاشق مبارزه با آمریکا هستیم

حامد تقی زاده نوشت: ترامپ! آن‌هایی که حدود چهل سال در اتاق‌های فکر نشستند در مقابل ملت ایران هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

۴۰ سال است اتاق فکرهای آمریکایی هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند / دولت بداند ما عاشق مبارزه با آمریکا هستیم

به گزارش۸دی؛ به نقل از  ماسال نیوز حامد تقی زاده از مداحان شهرستان ماسال در واکنش به یاوه گویی های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

«خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرارداد.»

ترامپ! آن‌هایی که حدود چهل سال در اتاق‌های فکر نشستند و عقل‌های خود را روی‌هم گذاشتند، در مقابل ملت ایران هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، تو که خود را به دیوانگان منتسب کرده‌ای، جای خود داری و تکلیفت روشن است.

ترامپ! اگر شراب می‌خوردی و مستانه حرف می‌زدی بهتر از این حرف زده بودی که این‌گونه آبروی نداشته خود را بر باد دادی.

ترامپ! به نظر می‌رسد گاوچران‌های آمریکا از تو در اداره حکومت آمریکا تواناتر باشند. چرا که آن‌ها گاو را پرورش می‌دهند تا به شیردهی برسد ولی تو شیر حکومت آمریکا را خشک کردی.

ترامپ! آن‌ها که خود را عقلای حکومت آمریکا می‌دانند از اظهارات تو خجالت‌زده شدند، چراکه آبروی آن‌ها را هم به باد فنا دادی.

ترامپ! باید برای مردم بیچاره آمریکا #مرثیه خواند که زمام اداره مملکت خود را به دست ناکسانی چون تو داده‌اند.

ترامپ! دیدی چه کسانی برای اراجیف تو کف زدند ؛ آن‌هایی که حکومتشان بر پایه خون‌ریزی، ظلم و کودک کشی بنا نهاده شده و تو با این حرف‌های سخیف، ترمز آن‌ها را برای ظلم و جنایت بیشتر پاره کردی.

ترامپ! کیست که نداند تمام حرص ‌و جوش تو و دست‌وپا زدنت برای امنیت حکومت غاصب صهیونیستی است تا هرچه بیشتر به خیانت و نسل‌کشی ادامه دهد.

ترامپ دیوانه ! کوچکتر از آنی که سپاه سرافراز مارا تحریم کنی.
کل ملت یک بسیجی و در خدمت سپاه هستن . تحریم تو نه تنها سپاه را ضعیف بلکه قوی تر از گذشته خواهد کرد.

و خلاصه ترامپ! از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر…

و امّا ای دولت‌ مردان!
یک‌بار دیگر ثابت شد که هشدارهای  رهبر بزرگوار انقلاب تحقق پیدا کرد که آمریکا قابل ‌اعتماد نیست چرا که او ذاتاً شیطان است و شیطان غیر از وعده به جهنم فساد و تباهی، وعده‌ای راست ندارد.

ملت بزرگ و قهرمان ایران در آستانه چهلمین سالگرد بزرگ‌ترین انقلاب دینی این جهان یک‌بار دیگر دیدند که دشمن‌ترین دشمنان آن‌ها چگونه از سر استیصال و بیچارگی، اعلام موضع کرد.

چهل سال پایمردی، استقامت، مظلومیت، اقتدار و مبارزه برگ‌های زرین این ملت تاریخ‌ساز است.

و چه خوش گفت پیر میدان‌دار انقلاب حضرت خمینی کبیر که تا لااله‌الاالله هست مبارزه هست و هرکجا مبارزه هست ما هستیم و ما عاشق مبارزه با آمریکا و تابعین او هستیم.

امروز عَلَم مبارزه با تمامی کفر بر دوش ابر مردی از سلاله ی پیامبر (ص) و از تبار عاشورائیان قرار دارد که با رهبری خود ملت ما را به رکاب منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن (عج) رهنمون می‌سازد و صبح ظفر و ظهور نزدیک است. ان شاءالله

یاعلی|التماس دعا

((حامد تقی زاده))گیلان|ماسال

۲۲ مهر ماه ۱۳۹۶

 

 

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه