شهرداری رودسر مقابل پاس رشت تن به شکست داد

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های گیلان جام گیل و از هفته هجدهم از دور برگشت این رقابت ها شهرداری رودسر صدر نشین رقابت ها مقابل پاس رشت، سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد.

شهرداری رودسر مقابل پاس رشت تن به شکست داد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر دیروز (چهارشنبه) در یک هوای سرد و بارانی در زمین اختصاصی شهرداری رودسر برگزار شد تیم شهرداری رودسر مقابل میهمان خود با نتیجه ۳بر دو شکست خورد.
دو تیم در نیمه اول فرصت چندانی روی دروازه های یکدیگر خلق نکردند و تنها در دقایق پایانی نیمه اول تیم شهرداری رودسر موفق شد قفل دروازه پاس رشت را باز کند که این گل را ˈحسین اصغری ˈدر دقیقه ۴۵ با شوت زیبا و به دور از دست های دروازه بان وارد دروازه حریف کرد.
این بازی در نیمه اول با برتری تیم میهمان پایان یافت اما با آغاز نیمه دوم زمین لغزنده اجازه هر گونه کار تاکتیکی را از دو تیم سلب کرده بود و به همین علت آنها به ارسال توپ های بلند روی آوردند که عملکرد تیم میهمان به مراتب از میزبان بهتر بود و آنها توانستند در دقایق ۷۶گل تساوی را به ثمر برسانند این گل را ˈمسعود ناصحی ˈوارد دروازه میزبان کرد.
اما این پایان کار نبود و تیم پاس رشت در دقیقه ۸۹گل دوم را وارد دروازه شهرداری رودسر کرد این گل را ˈسید علی یحیی زاده ˈبه ثمر رساند این گل دوام چندانی نداشت و در دقیقه ۹۰تیم شهرداری رودسر از روی یک ضربه دقیق ˈکیوان عطا بخشˈ گل تساوی را به ثمر رساند تا اینکه در وقت اضافی ودر دقیقه ۹۴تیم پاس رشت با گلˈ سینا عملیˈ گل سوم را وارد دروازه میزبان کرد و در نهایت این بازی با برتری سه بر دو به سود پاس رشت به پایان رسید.
در هفتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ۱۴تیم حضور دارند که بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه