معاون هماهنگ‌کننده سپاه گیلان در گفت‌وگو با 8دی:

مستکبران با نقش انگلیسی‌ها و خباثت صهیونیستی‌ها در تلاش‌اند تا سرعت ایران اسلامی را مهار کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: مستکبران با نقش انگلیسی‌ها و خباثت صهیونیستی‌ها در تلاش‌اند تا سرعت ایران اسلامی را مهار کنند.

مستکبران با نقش انگلیسی‌ها و خباثت صهیونیستی‌ها در تلاش‌اند تا سرعت ایران اسلامی را مهار کنند

سرهنگ عباس بایرامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت با اشاره به نوسانات ایجاد شده در خاورمیانه طی چند سال اخیر از سوی استکبار جهانی و ایجاد موانع در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی اظهار داشت: ایران اسلامی با تفکر مقاومت و حضور جبهه مقاومت در غرب آسیا توانست بر موانع ایجادشده از سوی استکبار جهانی مقاومت کند.

وی به منابع و مآخذ جمهوری اسلامی ایران همچون خلیج‌فارس، تنگه استراتژیک هرمز و هزاران بشکه نفت و منابع زیر زمینی در ایران اشاره کرد و افزود: ایران به لحاظ ژئواستراتژیکی و ادیان، سرزمین فرهنگی و اقتصادی جهان اسلام به شمار می‌رود که از این منظر برای همه دارای اهمیت بی‌شمار است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران در ردیف قدرت‌های مطرح دنیا است، گفت: ایران قدرتی است که بر خلیج‌فارس احاطه دارد و با پیشوایی بر مسلمانان جهان قدرتی عظیم را در جهان ایجاد کرده است.

بایرامی با تاکید بر اینکه قدرت‌های پوشالی دنیا در حال از دست دادن قدرت‌های خود هستند، خاطرنشان کرد: ایران قدرتمند اکنون مرزهای خود را تا مرزهای مدیترانه گسترانده است و قاره‌های جهان را پیموده و به یک قدرت در چشم استکبار جهانی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مستکبران با نقش انگلیسی‌ها و خباثت صهیونی‌ها در تلاش‌اند تا با سناریوهای مختلف سرعت ایران اسلامی را مهار کنند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در دفاع سخت با ایران در سوریه و عراق سعی می‌کنند تا نقش ایران را سبک جلوه بدهند و در جنگ نرم نظیر جنگ‌های امنیتی و ترور در تلاش هستند تا عملیات مخفی و خاص انجام دهند تا انقلاب اسلامی را مهار کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موضوع بی‌ادبی رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران با نقش انگلیسی‌ها و خصم اسرائیلی‌ها رقم خورد و بار دیگر سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی علیه ملت آزادی‌خواه ایران را نمایان ساخت، خاطرنشان کرد: حمله وحشیانه رئیس‌جمهوری آمریکا به ملت ایران به‌نوعی مهار سرعت انقلاب اسلامی در کشورهای جهان بود تا به خیال خودشان با تضعیف سپاه انقلاب اسلامی ایران را مهار کنند.

بایرامی با تاکید بر اینکه در برخی از نقاط خاورمیانه به‌عنوان نیروی مستشاری حضور داریم، بیان کرد: تفکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های انقلاب اسلامی متبلور شده است و با ادبیات بی‌ادبانه مستکبران از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا با تحریم و محدودیت در تلاش بود تا ملت ایران را به‌زانو در بیاورد، گفت: ترامپ تلاش کرد تا هم‌پیمانان خود را علیه ایران بشوراند اما با مقاومت ایران اسلامی از این سناریو خود نیز عقب ماند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه بیان کرد: همه باید بدانند در کدام نقطه از زمان قرار دارند و با پرداخت به موضوعات حول منویات رهبری موقعیت‌شناسی مطلوب درتهدیدهای منطقه‌ای و جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه