قوی سفید انزلی با نتیجه ای قاطع استقلال تهران را شکست داد + حواشی

دیدار تیم های ملوان و استقلال در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و در نهایت ملوان توانست با نتیجه ۴ بر ۲ استقلال را شکست دهد.

قوی سفید انزلی با نتیجه ای قاطع استقلال تهران را شکست داد + حواشی

به گزارش ۸دی نیوز، دیدار تیم های ملوان و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و در نهایت با برد ۴ بر ۲ ملوان پایان یافت.

ملوان با این پیروزی کار استقلال برای صدر نشینی و قهرمانی لیگ را بسیار سخت کرد.

گزیده ای از همه حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

*از سوی باشگاه ملوان پرچم‌هایی سفید رنگ در اختیار تماشاگران قرار گرفته بود تا آنها به این شکل تیم خود را تشویق کنند. همچنین تعدادی بنر تبلیغاتی از سوی این باشگاه در ورزشگاه نصب شده بود.

* با توجه به بارش برف طی هفته‌های گذشته اطراف پیست ورزشگاه تختی برف روبی شده و برف‌ها در گوشه‌ای از ورزشگاه جمع شده بود.

* مجید صالح قبل از شروع بازی برای بررسی وضعیت چمن ورزشگاه به داخل زمین رفت که با واکنش طرفداران ملوان روبرو شد. حمید بابازاده هم همین کار را انجام داد که طرفداران استقلال نسبت به این مساله واکنش نشان دادند.

* مسوولان برگزاری بازی به دلیل درگذشت فرخ باسواری خبرنگار باسابقه شهر انزلی که هفته گذشته به دلیل سکته از دنیا رفته است بنرهایی را نصب کرده بودند.
اکثر هواداران دو تیم استقلال و ملوان با چتر برای فرار از خیس شدن در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند.

* طبق هماهنگی‌های قبلی تعدادی از لیدرهای تیم استقلال با لباس رفتگران در ورزشگاه حاضر شده و به این شکل با کارمندان شهرداری هم‌لباس شده تا به نوعی از عملکرد آنها تقدیر کرده باشند.

* سرپرست تیم استقلال قبل از شروع بازی درخصوص جایگاه تماشاگران این تیم و نحوه استقرار‌ آنها با مسوولان برگزاری بازی‌ها صحبت کرد.

* تعدادی از طرفداران استقلال قبل از آغاز بازی تیم خود را تشویق کردند که این مساله با واکنش ملوانی‌ها روبرو شد. استقلالی‌ها وقتی دیدند تماشاگران ملوان واکنش نشان دادند مرحوم سیروس قایقران را تشویق کردند تا بدین وسیله از به وجود آمدن تنش جلوگیری شود اما همچنان هواداران ملوان با استقلالی‌ها درگیری لفظی داشتند.

* تماشاگران تیم استقلال در بخشی از شعارهای خود باز هم علی دایی را رییس مافیا خطاب کردند.

* هواداران استقلال، رحمتی را با شعار «عقاب آسیا» تشویق می‌کردند که هواداران ملوان پس از این تشویق به طعنه کارلوس کروش را تشویق کردند.

* پژمان نوری و مهرداد اولادی بازیکنان سابق ملوان از سوی عده‌ای از تماشاگران این تیم تشویق شدند همچنین محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

* بلندگوی ورزشگاه تذکر داد افرادی که با لباس شخصی در کنار زمین حضور دارند، محل را ترک کنند تا نظم بیشتری در ورزشگاه وجود داشته باشد.

* مقابل جایگاه طرفداران استقلال بنری نصب شده که عکس مرحوم حجازی در آن حک شده بود. زیر این بنر نوشته شده بود: «حجازی مردی که فوتبال ایران قدرش را ندانست». این بنر توسط کانون هواداران استقلال از صومعه‌سرا به ورزشگاه آورده شده بود.

* امیر قلعه‌نویی وقتی وارد زمین شد بلافاصله سمت اسکوچیچ و نیمکت تیم ملوان رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* مهرداد اولادی و پژمان نوری بازیکنانی بودند که سمت نیمکت ملوان رفتند و با تک‌تک اعضای کادر فنی این تیم احوالپرسی کردند. همچنین ایمان صادقی و محسن یوسفی بازیکنان سابق استقلال نیز سمت قلعه‌نویی رفته و از وی رخصت گرفتند.

* سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان قبل از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرد و به نوعی بابت حرف‌هایی که در مورد شام مشترک اسکوچیچ و قلعه‌نویی زده بود از سرمربی استقلال دلجویی کرد.

* تکل خشن مازیار زارع کاپیتان ملوان روی پاهای پژمان نوری؛ هافبک استقلال با تذکر داور همراه شد.

* کارلوس کروش سرمربی تیم ملی که پیش از این گفته می‌شد برای تماشای بازی استقلال به انزلی می‌رود در ورزشگاه حضور داشت.

* هاشم بیک‌زاده در یکی از صحنه‌ها از عصبانیت به بطری آب لگد زد که بطری به سمت یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها رفت و همین مساله باعث شد تا داور به او اخطار بدهد.
امیر قلعه‌نویی به دلیل بارش باران کاپشن کلاهدار به تن کرده بود تا از خیس شدن در امان بماند.

* هنگامی که استقلالی‌ها در به ثمر رسیدن یکی از توپ‌ها ناکام شدند حنیف عمران‌زاده با یکی از توپ جمع‌کن‌ها درگیری لفظی پیدا کرد که داور به این بازیکن تذکر جدی داد.

* دو نوجوان طرفدار ملوان در جریان دیدار دو تیم از حال رفتند. این دو نفر با برانکارد به آمبولانس‌های مستقر در ورزشگاه هدایت شدند.

* در اواخر بازی بارش باران در ورزشگاه شدت گرفت به شکلی که تمام تماشاگران خیس شدند.

*هنگامی که استقلال توسط قاضی به گل رسید تماشاگران ملوان به شکل طرفداران تراکتورسازی شعار دادند عیبی یوخ!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه