ایران کشوری است که درس ایستادگی به دنیا داده است

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز ایران در مسئله هسته‌ای پژوهش و تحقیق می‌کند تأکید کرد: ایران کشوری است که درس ایستادگی به دنیا داده است و آمریکا با طرح گزینه نظامی می‌خواهد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد و حکومت اسلامی را از بین ببرد.

ایران کشوری است که درس ایستادگی به دنیا داده است

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار با روسای دانشگاه پیام نور گیلان و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: دانش بایستی با اخلاق ، ایمان و اعتقاد همراه باشد و اساتید بایستی به این مهم توجه داشته و علم را به همراه ایمان به دانشجویان آموزش دهند .

نماینده ولی فقیه در گیلان پژوهشگری و تحقیق در ابعاد مختلف علوم انسانی را از رسالت اساتید در دانشگاه ها عنوان و تصریح کرد: با تحقیق و پژوهش می توانیم نیازمندی هایمان را تامین نمائیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در مسئله هسته‌ای پژوهش و تحقیق می‌کند تأکید کرد: ایران کشوری است که درس ایستادگی به دنیا داده است و آمریکا با طرح گزینه نظامی می‌خواهد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد و حکومت اسلامی را از بین ببرد.

امام جمعه رشت گفت: توجه به باورهای دینی و ارتقاء آن در جوانان می تواند چمران ها ، شیرودی ها ، بابایی ها ، مطهری ها و … تحویل جامعه دهد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج باورهای دینی در دانشجویان و جوانان خاطرنشان کرد: کشور ما بر اساس ایمان و باورهای دینی پابرجا می ماند و ترویج این باورها رسالت بزرگی است که بایستی مورد توجه اساتید در دانشگاه ها قرار گیرد .

آیت الله قربانی در ادامه به پیشرفت های علمی ایران اسلامی در زمینه های مختلف از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای و فناوری نانو اشاره و بیان کرد : این پیشرفت ها حاصل تلاش متخصصان ، پژوهشگران ، دانشمندان ، اساتید و دانشجویان می باشد .

مرتضی رضایی رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان نیز در این دیدار با بیان گزارشی از این دانشگاه خاطرنشان کرد : هم اکنون ۱۸ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور با حدود ۳۵ هزار دانشجو در شهرستان های مختلف گیلان فعال است و این دانشگاه رتبه هشتم پژوهش در بین دانشگاه های کشور را دارد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه