در رده سنی جوانان؛

تیرانداز گیلانی مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

در رشته تپانچه بادی عرفان صلواتی از تهران، علی دریا تبار از کرمانشاه و سجاد پور حسینی از گیلان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

تیرانداز گیلانی مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

به گزارش ۸دی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت ها امروز در رشته تفنگ و تپانچه بادی مردان با معرفی نفرات برتر در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به پایان رسید.
پس از مرحله مقدماتی با برگزاری فینال در رشته تپانچه بادی مردان رده سنی بزگسالان، جواد فروغی از ایلام در جایگاه اول، ابراهیم برخورداری از قزوین در جایگاه دوم و امیر جوهری خو از تهران در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

در رشته تپانچه بادی مردان در رده سنی جوانان و نوجوانان نیز عرفان صلواتی از تهران، علی دریا تبار از کرمانشاه و سجاد پور حسینی از گیلان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

 

در فینال رشته تفنگ بادی مردان رده سنی بزرگسالان، مهیار صداقت از تهران در مکان اول، مهدی جعفری پویا از سیستان و بلوچستان در مکان دوم و پوریا نوروزیان از ایلام در مکان سوم قرار گرفتند.

 

در رشته تفنگ بادی مردان نیز در رده سنی جوانان و نوجوانان، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان، امیر محمد نکونام از تهران و امیرحسین هدایت از آذربایجان غربی به ترتیب مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

گفتنی است علی دادگر رییس فدراسیون به همراه کوروش فرودی رییس هیات تیراندازی استان خراسان رضوی از نزدیک نظاره گره این دوره از رقابتها بودند.
این مسابقات در روز نخست به صورت زنده از شبکه ورزش به روی آنتن رفت و امروز نیز از شبکه خبر، واحد مرکزی ، شبکه امید، رادیو ورزش و باشگاه خبرنگاران پوشش تصویری داده شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه