لاهوتی:

سخنان ضد ایرانی آمریکایی‌ها چیز تازه‌ای نیست

لاهوتی با اشاره به رفتار ضد ایرانی رؤسای جمهوری آمریکا گفت: سیاست‌های خصمانه رؤسای جمهور آمریکا در مقابل ایران این کشور را منزوی کرده است.

سخنان ضد ایرانی آمریکایی‌ها چیز تازه‌ای نیست

به گزارش ۸دی، مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود در واکنش به اظهارت ضد ایرانی رئیس‌جمهوری آمریکا بابیان اینکه سخنان آمریکا ادبیات جدید برای ملت ایران نیست، اظهار کرد: رفتار آمریکا با ایران مشخص هست و تنها فرق رؤسای جمهورهای در آمریکا در ادبیات آن‌ها است.

وی با اشاره به حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران درگذشته در آب‌های خلیج‌فارس افزود: آمریکا هواپیمای مسافربری ما را در خلیج‌فارس مورد هدف قرارداد و بعدازآن فرمانده ناو خود را تجلیل کرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصم و دشمنی آمریکا برای ایران موضع جدیدی نیست، گفت: ما از صحبت‌های رئیس‌جمهوری ایران متوجه شده‌ایم که کشورهای دنیا در مقابل سخنان ترامپ منسجم‌تر شده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از سخنان ضد ایرانی ترامپ اتحادیه اروپا نسبت به آن واکنش منفی نشان داده و وفاداری و پایبندی خود را به برجام اعلام کرده‌اند.

لاهوتی بابیان اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا هنوز در پنجاه سال پیش به سر می‌برد و هنوز نفهمیده که در دنیا نقشی ندارد، گفت: برجام قراردادی دوجانبه با آمریکا نیست و ایالات‌متحده اختیاراتی همچون سایر کشورها در آن دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های آمریکایی گفت: آمریکا نمی‌تواند دخالت در برجام کند و فقط می‌تواند با تحریم‌های سایر کشورها فشار خود را بر ایران بیشتر کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار ضد سپاه اخیر ترامپ گفت: حمله ترامپ به سپاه که حافظ امنیت ملت ایران و نظام است نشان از قدرت سپاه و وحشت آن‌ها است که برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران افتخاری بیش نیست.

وی بابیان اینکه ایران یک قدرت دفاعی و نظامی منطقه‌ای به نام سپاه دارد، گفت: ارتش دنیا امروز از سپاه می‌ترسد و هیچ‌گاه اجازه تجاوز به ایران ندارد.

لاهوتی بابیان اینکه ترامپ فکر نکرده حرف می‌زند، گفت: نتیجه حرف‌های نسنجیده رئیس‌جمهور آمریکا باعث منزوی شدن وی و سیاست‌های آمریکا شده و اکنون دنیا نیز به یاوه‌گویی‌های آمریکا عادت کرده است.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت با تاکید بر اینکه آمریکا بر کشورهای مظلوم دنیا به ظلم حکم رانی کرده است، بیان کرد: ترامپ در زمان تبلیغات اعلام کرد که اوباما داعش و تروریسم را خلق کرده است اما امروز سپاه را به‌عنوان تروریسم معرفی می‌کند که باید اعلام کرد اظهارات وی مضحکه‌ای بیش نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه صحبت‌های اخیر ترامپ ملت ایران را مستحکم‌تر کرده گفت: ملت ایران بر این باور رسیده‌اند که سپاه پاسداران حافظ امنیت آن‌ها است و از این منظر بر خود می‌بالند و افتخار می‌کنند.

لاهوتی افزود: سخنان اخیر ترامپ در مقابل ایران نشان داد که اتحادیه اروپا بااینکه دیروز در پشت ترامپ بود، امروزه در مقابل ترامپ قرارگرفته و روزبه‌روز سیاست‌های حاکم در آمریکا را منزوی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه