ماجرای تولد نوه آیت الله خامنه ای در لندن!

حداد عادل گفت: نوه من و رهبری در بیمارستان رسالت به دنیا آمد؛ دکترش خانم دکتر وحید دستجردی بود و خرج بیمارستان ۵۰۰ هزار تومان شد.

ماجرای تولد نوه آیت الله خامنه ای در لندن!

به گزارش ۸دی، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به برنامه‌های شبکه انگلیسی بی بی سی اظهار داشت: آنها زمانی، ساده زیستی و پاک دستی رهبری را آماج حمله قرار دهند و بودجه بنیاد مستضعفان و سپاه و دستگاه‌هایی که طبق قانون اساسی زیر نظر رهبری است را جمع زده بودند که بگویند بالاترین ثروت کشور دست رهبری است و او چگونه ساده زیست است در حالی که این سازمان‌ها هزینه بسیاری برای اداره دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شایعه‌ای که درباره تولد فرزند حجت‌الاسلام سید مجتبی خامنه‌ای که داماد وی است، اشاره کرد و گفت: می‌گفتند آقا مجتبی صاحب اولاد نمی‌شده و همسر و خانواده‌اش به انگلستان رفته‌اند و یک طبقه از یک هتل اجاره کرده‌اند و یک میلیون پوند برای فرزنددار شدن هزینه کرده‌اند و هنوز یک عده‌ای به همسر بنده می‌گویند «دختر شما رفته بود لندن ما خبردار نشدیم!».

حداد عادل افزود: هیچ چیزی از این داستان حقیقت ندارد حتی مراجعه غیرمتعارفی به پزشک نبود و نوه من و رهبری در بیمارستان رسالت به دنیا آمد؛ دکترش خانم دکتر وحید دستجردی بود و خرج بیمارستان ۵۰۰ هزار تومان شد. این قصه ها را می گویند تا مردم ما را بدبین کنند.

وی عنوان کرد: من در اسفند ۸۷، چند ماه قبل از فتنه ۸۸، از طرف کالج اسلامی لندن سفری به انگلستان داشتم تا در مراسم رونمایی از جلد چهارم اسفار ملاصدرا سخنرانی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: قبل از اینکه از لندن به تهران بیایم روز آخر از دوستان که دخترش سالهاست در لندن مقیم است خواستم مرا برای خرید سوغاتی به جایی که خیلی گران نباشد، ببرند و با آنها با اتوبوس به یک فروشگاه معمولی رفتیم و آنجا از ما عکس گرفتند.

حداد عادل اضافه کرد: بعد از فتنه ۸۸ و موضع گیری علیه آن، این عکس را چرخاندند که این افراد که چنین موضع می‌گیرند خرید خود را از لندن می‌کنند!

انتهای پیام/

منبع: جهان نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا
اصلا گیرم که رفته باشه دلش میخاد تا کور بشه و .... بسوزه هرکی ازش بدش میاد
ناشناس در پاسخ به رضا
خاک بر سرت
ناشناس در پاسخ به
خاک تو سر خودت
ناشناس در پاسخ به رضا
خاک تو سرت با این طرز تفکرت
ناشناس در پاسخ به رضا
خاک بر سر چاپلوسانی همچون شما
ناشناس در پاسخ به رضا
همین ماجرا اینجاس که چطور انگلیس اجازه داده و اینکه مگه ایت الله خامنه ای از انگلیس بدش نمیامد
ناشناس در پاسخ به رضا
مگه نمیگن رهبرب مثل مردم عادی زندگی میکنه پس پسرش هم نباید برای درمان به انگلیس بره مگه مردم عادی میتونم بر رای درمان به انگلیس برن
ناشناس در پاسخ به رضا
حالا که دروغ بود
ناشناس در پاسخ به رضا
از ماست که برماست.
نادر
البته خانم دستجردی جزو متخصصان درمان نازایی خانمها هستند که با دکتر آل یاسین مطب مشترک دارند
ناشناس در پاسخ به نادر
یعنی شما تا حالا ندیدی یه دکتری که متخصص نازایی، بچه هم به دنیا بیاره..؟؟ اگه ندیدی یه سر برد بیمارستان نزدیک خونتون..
امیر
با احترام به دکتر حداد عادل لطفا واضح توضیح بدید که جای ابهام برای سودجویان نمونه الان میگن خب فقط هزینه بیمارستان ۵۰۰هزارتومان شده
ناشناس در پاسخ به امیر
خب این مال چند سال قبله الان بچه بزرگه تقریبا
ناشناس
دریا با دهن سگ نجس نمیشه.چندتا عوضی نمی تونن به حضرت آقا مدظله العالی تهمت بزنن.
ناشناس در پاسخ به
در قران امده است به دنبال علم برو حتی تا کشور چین که البته نباید به شایعات دامن زد اتگلیس وامریکا تا به حال نیت خیری نداشتند واین مسایل ثابت شده است
ناشناس
خدالعنت کنه به کسانیکه تهمت ودورغ میگن جای اینها درجهنمه
در حاشیه