باید راه و اندیشه های شهدای والامقام در جامعه هرچه بیشتر بسط پیدا کند+ تصاویر مراسم

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی شهدا دانست و گفت: نگاه شهدا سیاسی نبود بلکه آنها نگاهی اعتقادی داشتند و در اصل ولایت‌مدار بودند.

باید راه و اندیشه های شهدای والامقام در جامعه هرچه بیشتر بسط پیدا کند+ تصاویر مراسم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بسیج نیوز، سردار حمزه فلاح در یادواره ۱۰فرمانده شهید بسیج مسجد جعفری که سه شنبه در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دینداری، استقامت، شجاعت و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی از عوامل پیروزی ما در جنگ با دشمن در دفاع مقدس بود.

وی، ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی شهدا دانست و افزود: نگاه شهدا سیاسی نبود بلکه آنها نگاهی اعتقادی داشتند و در اصل ولایت‌مدار بودند.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان، حرکت در مسیر شهدا را مایه افتخار و زمینه ساز افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: رمز ادای دین به شهدا حرکت در خط ولایت است.

فلاح با یادآوری ولایتمداری شهدا و اهدای جان خود به دلیل اعتقاد راسخ آنها به اسلام و ولایت، تصریح کرد: پیروی از شهدا سبب می شود که در مسیر زندگی و نیز مسیر انقلاب اسلامی دچار انحراف نشویم.

وی، عشق به خدا، ایمان راسخ قلبی، ولایت‌مداری و تبعیت از منویات عالمانه رهبری را میراث گرانبهایی دانست که شهدا برای نسل‌های آینده انقلاب به میراث گذاشته و تنها راهکار برون‌رفت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: یادآوری شهدا و اهداف آنها در جامعه امروزی الزامی است و نباید در پیچ و خم زندگی از شهدایی که جان خود را به خاطر ایجاد امنیت پایدار و حفظ انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند غافل شویم.

فلاح با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی با رشادت از مرزهای جغرافیایی پاسداری کردند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دادند، تاکید کرد: اکنون همگان موظفند با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ادامه دهنده راه پر فروغشان باشند.

وی اظهار کرد: یادواره ها بیعت با شهداست و هر چند آنها نیازی به برگزاری چنین مراسماتی ندارند، اما برای حفظ روحیه ایثار و شهادت و انتقال رشادت ها و جانفشانی این عزیزان به جامعه نسل جوان و نوجوان برگزاری چنین مراسماتی الزامی است.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان بر لزوم ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه تأکید کرد و افزود: باید راه و اندیشه های شهدای والامقام در جامعه هرچه بیشتر بسط پیدا کند.

وی گفت: بزرگداشت شهدا و شهادت، بزرگداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلام است زیرا شهدا بودند که پیروزی را برای ایران اسلامی و رسوایی دشمنان در جنگ نابرابر ۸ ساله را رقم زدند پس ضرورت دارد که علاوه بر ارج نهادن به خون پاک شهدا، خانواده های آنان نیز تکریم شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
...
سلام این خبر تو تسنیم کار شده چطور از اینجا و به اسم بسیج نیوز سر در آورده من موندم والا
در حاشیه