خبرنگار: ابوالفضل شکری
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

دولت و مجلس پشتیبان سپاه هستند / برای ایستادگی مقابل زورگویی‌های آمریکا عزم ملی وجود دارد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: دولت و مجلس پشتیان سپاه است و ما برای دفاع آماده هستیم و اگر آمریکایی‌ها بخواهند خطایی انجام دهند آنها را پشیمان خواهیم کرد.

دولت و مجلس پشتیبان سپاه هستند / برای ایستادگی مقابل زورگویی‌های آمریکا عزم ملی وجود دارد

ذبیح الله نیک‌فر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ایران وجود داشت و با اشاره به احتمال تحریم سپاه از سوی آمریکا اظهار داشت: علی‌رغم همه تحریم ها، جمهوری اسلامی در برابر استکبار با تمام وجود ایستادگی کرد و هم اکنون نیز عزم ملی برای ایستادگی مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی وجود دارد.

وی افزود: سپاه اوج ایستادگی ملت ایران است و پیشرفت‌های موشکی سپاه را آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند بنابراین این بار به دنبال تحریم این نقطه قوت در جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ادامه داد: رجز خوانی‌ها آمریکایی‌ها تأثیری بر ایستادگی ملت ایران و بویژه عصاره دفاع و ایستادگی ملت ایران یعنی سپاه پاسداران نخواهد داشت.

نیک‌فر گفت: دولت و مجلس پشتیان سپاه است و ما برای دفاع آماده هستیم و اگر آمریکایی‌ها بخواهند خطایی انجام دهند آنها را پشیمان خواهیم کرد.

وی درباره افزایش قیمت ارز اظهار داشت: این افزایش قیمت در بازار داخلی اثرگذار خواهد بود ولی مسئولان در تلاش هستند این اثرگذاری به حداقل برسد اما متأسفانه دستانی که از خارج از کشور حمایت می‌شوند در افزایش قیمت ارز نقش دارند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص افزایش قیمت‌ها اقدامات ویژه‌ای انجام خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه