ابوالفضل شکری
مدير صندوق بازنشستگي کشوري گيلان:

احکام هزار نفر از بازنشستگان صادر شد/ پیگیر صدور برگه سهام بازنشستگان هستیم

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان گفت: احکام هزار نفر از مشترکین صادر شده است و انشالله از همین ماه مهر این عزیزان می توانند حقوق بازنشستگی خود را دریافت کنند.

احکام هزار نفر از بازنشستگان صادر شد/ پیگیر صدور برگه سهام بازنشستگان هستیم

محسن طاهری دریاسری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه امسال توانستیم کاری کنیم که حدود هزار نفر از مشترکین اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی به افتخار بازنشستگی نایل شوند اظهار داشت: احکام آنها صادر شده است  و انشاءلله از همین ماه مهر این عزیزان می توانند حقوق بازنشستگی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ هزار نفر بازنشسته کشوری در گیلان داریم افزود: افزایش حقوق و همسان سازی مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس ضریب سال ۱۳۹۶ و برای آن دسته از عزیزانی که حقوق آنها تا سقف دو میلیون تومان بود اجرا شد و افراد بالای دو میلیون را ۱۰ درصد افزایش حقوق داشتیم که از فروردین ماه در حقوق آنها گنجانده شده و به آنها پرداخت می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان با تاکید بر اینکه بسیاری از عزیزان در هنگام بازنشستگی با مسائلی اعم از  سنوات خدمت غیر رسمی و خرید خدمت قرادادی و پیمانی مواجه بودند گفت: نقل و انتقال سابقه این افراد از تامین اجتماعی انجام شد و در سوابق خدماتی آنها گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت وام ۴ میلیون تومانی با بهره چهاردرصدی را برای امسال در دستور کار داریم تصریح کرد: انشالله از ماه های آتی ثبت نام برای دریافت وام انجام می شود و عزیزانی که تاکنون موفق به دریاقت وام نشده اند می توانند در سایت (www.cspf.ir) ثبت نام کنند، در سه سال اخیر به حدود ۳۶ هزار نفر وام پرداخت کرده ایم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان افزود: بازنسشتگان می تواند با تغذیه سالم از بروز بسیاری از بیماری ها مانند فشار خون و نارحتی های مختلف جلوگیری کنند و برای این کار با دانشگاه علوم پزشکی قراداد امضا کرده ایم و تاکنون دو دوره کلاس تغذیه برای بازنشستگان برگزار کرده ایم.

طاهری دریاسری با بیان اینکه علاوه بر فرستادن بازنشستگان برای مسابقات ورزشی جهت تشویق به ورزش اظهار داشت: دوره آموزش کسب و کار را برای آموزش بازنسشتگان در دستور کار داریم و قراردادی با سازمان فنی و حرفه ای امضا کردیم تا بازنشستگان بتوانند حرفه هایی را که بلدند در آنجا به متقاضیان آموزش بدهند یا اینکه اگر دوست دارند بصورت رایگان حرفه را بیاموزند، یک دوره آموزش گل و گیاه و ماهیان آکواریومی نیز به صورت آزمایشی تا کنون برگزار کرده ایم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان با تاکید براینکه جهت ایجاد تعاونی های بازنشستگی قراردادی را با بنیاد تعاون امضا کرده ایم گفت: افراد بازنشسته می توانند از این طریق تعاونی هایی را با خانواده خودشان تشکیل بدهند و از وام های کم بهره ای که دولت محترم تدبیر و امید در اختیار اقشار کم درآمد جامعه قرار می دهد استفاده بکنند و هم برای خودشان و هم فرزندانشان ایجاد کسب و کار بکنند.

وی با اشاره به اینکه مانند سالهای گذشته سفرهای زیارتی و سیاحتی ما همچنان پابرجاست افزود: هر بازنشسته سیصد هزار تومان سوپصید دارد و یک همراه هم می تواند داشته باشد آن هم تا سه مرحله و سفر مشهد نیز در اولویت می باشد، از فروردین ماه تا کنون چیزی در حدود ۷۰۰ نفر را عزام کرده ایم به خصوص برای سفر مشهد که عزیزان بیشتر استقبال می کنند.

طاهری با بیان اینکه پیگیر هستیم تا خدماتی بیشتر را به بازنشستگان ارائه دهیم تصریح کرد: عزیزان می توانند در شورای عالی کانون های بازنسشتگی که به شکلی اتاق فکر ما هست به ما کمک بدهند تا ما بتوانیم با برنامه ریزی های بهتر خدمات بهتری را به این قشر که سالیان سال به این مملکت خدمت کردند ارائه کنیم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان  اظهار داشت: امسال مجددا قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان عزیز امضا شده است و شرکت آتیه سازان حافظ همچنان پرچم دار این قضیه است و سرانه ای که برای هر بازنشسته در این مرحله دریافت می کنیم ۲۶ هزار و پانصد تومان است و تا سقف ۱۷ میلیون تومان بیمه تقبل خواهد کرد.

وی در پایان متذکر شد: سهامی بیمه ملت که به عزیزان بازنشسته واگذار کرده بودیم را پیگیر هستیم تا انشالله کارت ها و برگ سهام ها صادر شود، در کل کشور ۱۲۰ هزار نفر برای دریافت این سهام ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه