حکیمی از پیشنهاد دولت جهت پذیرفتن استانداری گیلان و امتناع خود از آن خبر داد

عطاالله حکیمی نماینده مردم شهرستان رودبار در بیانیه ای ضمن رد پیشنهاد دولت مبنی بر استاندار گیلان شدنش ترجیح داد همچنان در خانه ملت به فعالیت خود ادامه دهد.

حکیمی از پیشنهاد دولت جهت پذیرفتن استانداری گیلان و امتناع خود از آن خبر داد

به گزارش ۸دی نیوز، عطاالله حکیمی نماینده مردم شهرستان رودبار در بیانیه ای که از جانب مجمع نمایندگان استان گیلان به دفتر تحریریه پایگاه خبری تحلیلی هشت دی نیوز ارسال شد، ضمن رد پیشنهاد دولت مبنی بر استاندار گیلان شدنش ترجیح داد همچنان در خانه ملت به فعالیت خود ادامه دهد.

متن بیانیه حکیمی به این شرح است:

بسمه تعالی

گیلانیان عزیز، مردم شریف و شهیدپرور شهرستان رودبار

 اینجانب عطااله حکیمی، توفیقی الهی یافتم تا بعنوان خادم شما دو دوره در مجلس شورای اسلامی حضور یافته و مدافع نظام، ولایت، ارزش ها و آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهیدان و همچنین مدافع نجابت و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی گیلانیان عزیز و نیز محرومیت تاریخی شهرستان رودبار باشم.

در تمام این مدت اگر چه قدم های خوبی برای محرومیت زدایی برداشته شده، لیکن راه نرفته زیادی را در پیش داشته و احساس می کنم بار سنگین مسئولیت دفاع از نظام و ولایت و نیز حقوق قانونی و شرعی مردم عزیز گیلان خصوصا شهرستان رودبار بر دوشم بیشتر سنگینی نموده، لذا ضمن تشکر از پیشنهاد دولت محترم در رابطه با پذیرش پست های دولتی از جمله استانداری گیلان، اگر چه خدمتگذاری در این پست ها را نیز خدمت به مردم عزیز می دانم لیکن ضمن احترام به همه عزیزان همچنانکه در روز اول خدمتگذاری در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده و خادم همه ی ملت قسم یاد نموده ام، ترجیح می دهم در خانه ملت رشید و سرافراز ایران عزیز اسلامی خصوصا گیلانیان بزرگوار و خاصه شهروندان عزیز رودبار در مجلس شورای اسلامی باشم. توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

عطااله حکیمی

نماینده مردم شریف شهرستان رودبار

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه