بازیکن سپیدرود رشت:

سپیدرود به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

وینگر تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: هواداران سپیدرود چه دربازی‌های داخل خانه و چه خارج از خانه همواره پشتیبان تیم بوده‌اند و هرگز احساس تنهایی نکردیم.

سپیدرود به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

به گزارش ۸دی، میعاد یزدانی در گفتگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه سپیدرود به ثبات رسیده است افزود: سپیدرود فصل را ضعیف آغاز کرد و با سه شکست، نتایجی مأیوس‌کننده داشت لیکن با درایتی که کادر فنی از خود به خرج داد در سایه حمایت هواداران و تلاش بازیکنان توانستیم روند رو به رشدی در پیش بگیریم و به نتایج مدنظرمان دست پیدا کنیم.

وی بابیان اینکه در تعطیلات دوهفته‌ای لیگ تمرینات منظمی برگزار کردند اظهار داشت: سعی کردیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم و باکار کردن روی نقاط ضعفمان و تقویت نقاط قوتمان، تیمی به‌مراتب قوی‌تر داشته باشیم.

یزدانی ادامه داد: بازی با تیم سایپا و تیم جوان علی دایی سخت است لیکن سپیدرود باانگیزه بالایی که دارد چه دربازی‌های داخل خانه و چه خارج از خانه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

وینگر سپیدرود رشت بابیان اینکه از بازگشت به سپیدرود خوشحال است گفت: فصل گذشته پس از صعود سپیدرود به لیگ یک موردتوجه استقلال قرار گرفتم و با پیوستن به این تیم آرزوهای بزرگی داشتم لیکن در این تیم فرصت کافی به من داده نشد. خوشحالم که در فصل جاری دوباره به تیم شهرم بازگشتم و می‌خواهم با درخشش در سپیدرود به تیم ملی راه پیدا کنم. از کادر فنی بابت اعتمادی که به من داشتند و در تمام بازی‌های لیگ به من فرصت بازی داده شد، تشکر می‌کنم.

یزدانی ادامه داد: در سال جام جهانی انگیزه بالایی برای دعوت به تیم ملی و حضور در این تورنمنت معتبر دارم. با توجه به جوان‌گرایی تیم ملی شانس خوبی برای خودم قائلم و سعی کنم با تلاش مضاعف، پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم.

وی در پایان بابیان اینکه هواداران سرمایه فناناپذیر سپیدرود می‌باشند گفت: هواداران در سرما و گرما حامی سپیدرود هستند و این باعث می‌شود بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی کنند. دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه