نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

منابع طبیعی مردم را تهدید به تشکیل پرونده می‌کند/ مسئولان منابع طبیعی حاضرند با خانواده شان چنین برخوردهایی شود؟

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: ماموران منابع طبیعی برای مردم روستا مشکل ایجاد کرده و آنان را به دادگاهی کردن و تشکیل پرونده تهدید می‌کنند‌.

منابع طبیعی مردم را تهدید به تشکیل پرونده می‌کند/ مسئولان منابع طبیعی حاضرند با خانواده شان چنین برخوردهایی شود؟

به گزارش ۸دی، محمود شکری با اشاره به جلسه چند روز پیش مجمع نمایندگان استان با استاندار گیلان اظهار داشت: استاندار گیلان در این جلسه در جریان خسارات مکرر وارده به استان گیلان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه قرار گرفت.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار گیلان با صحبت‌های نمایندگان از بی‌برنامگی مدیران استانی در زمان وقوع برف، باران و خشکسالی مطلع و بنا شد از آنان برنامه ۵ ساله و برش یک ساله بخواهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ریزی استاندار جدید گیلان را در رفع نقاط آسیب پذیر استان‌ گیلان موثر بیان‌کرد و عنوان داشت: سالاری باید زمینه عمل‌گرایی و کارآمدی دولتمردان در استان گیلان را فراهم کند.

وی با بیان‌اینکه درختان منابع طبیعی حریم جاده را در برخی روستاهای حوزه انتخابیه وی تصرف کرده و باید با قطع این درختان جاده و مسیر عبور و مرور روستاییان باز شود گفت: ماموران منابع طبیعی برای مردم روستا مشکل ایجاد کرده و آنان را به دادگاهی کردن و تشکیل پرونده تهدید می‌کنند‌.

شکری افزود: مسئولان با رای و پشتیبانی مردم به مقام و جایگاه رسیده‌اند و نباید رفتار ناشایست با مردم صورت بگیرد و آیا خانواده مسئولان و ماموران منابع طبیعی اجازه می‌دهند با خانواده خودشان چنین برخوردی شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اعلام اینکه مسئولان شهرستانی شهر رضوانشهر و مسئولان استان گیلان باید توجه ویژه ای به بحث آب شرب در این‌روستاهای این شهرستان داشته باشند گفت: مسئولان باید همواره ارائه دهنده خدمات و پاسخگو در مقابل مردم باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه