دوشنبه 25 مهر ماه؛

یادواره شهدای حرم استان گیلان ویژه خواهران برگزار می‌شود

دومین یادواره شهدای حرم ویژه بانوان با عنوان عقیله النساء دوشنبه ۲۵مهر ماه ۹۶ ساعت ۱۴:۳۰در فلکه رازی، سالن نیروی انتظامی استان گیلان برگزار خواهد شد.

یادواره شهدای حرم استان گیلان ویژه خواهران برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از هشت هزار قهرمان، دومین یادواره شهدای حرم ویژه بانوان با عنوان عقیله النساء دوشنبه ۲۵مهر ماه ۹۶ ساعت ۱۴:۳۰در فلکه رازی، سالن نیروی انتظامی استان گیلان برگزار خواهد شد.

محبوبه مطلوب، مسئول برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم،  ویژه بانوان با اعلام این خبر  گفت: مقاومت فرزندان انقلاب و مدافعان حرم، خواب را از چشمان دشمنان ربوده است و امنیت ایران اسلامی را فراهم آورده و کمترین کاری که می توانیم بکنیم این است که یاد این عزیزان را گرامی داریم و خانواده های معززشان را تکریم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دلاوری رزمندگان ما در کیلومترها دورتر از وطن با هیچ زبان و عملی قابل تشکر و پاسداشت نیست و این ماییم که تلاش می کنیم از برکت نام و مقام آن ها توجه و رحمت ایزدی را جلب کنیم.

مسئول برگزاری یادواره عقیله النسا افزود: همسران، دختران، مادران و خواهران شهدای مدافع حرم با صبوری و استقامتی که از حضرت زینب کبری (س) آموخته اند اجر جهاد عزیزان خویش را چند برابر کرده اند و هزاران سال پس از کربلا و خطبه غرای عمه سادات، “ما رایت الا جمیلا ” را به منصه ظهور نهاده اند.

وی در پایان گفت: از همه بانوان گیلانی به ویژه خانواده معظم شهدا در خواست می کنیم  با حضور پر شور خود در این مراسم با آرمان های عقیله بنی هاشم و شهدای عظیم الشان مدافع حرم تجدید پیمان کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه