نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

منابع طبیعی برای مردم مشکل ایجاد کرده است و آنان را به تشکیل پرونده تهدید می‌کند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: ماموران منابع طبیعی برای مردم روستا مشکل ایجاد کرده و آنان را به دادگاهی کردن و تشکیل پرونده تهدید می‌کنند‌.

منابع طبیعی برای مردم مشکل ایجاد کرده است و آنان را به تشکیل پرونده تهدید می‌کند

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به جلسه چند روز پیش مجمع نمایندگان استان با استاندار گیلان اظهار داشت: استاندار گیلان در این جلسه در جریان خسارات مکرر وارده به استان گیلان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه قرار گرفت.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار گیلان با صحبت‌های نمایندگان از بی‌برنامگی مدیران استانی در زمان وقوع برف، باران و خشکسالی مطلع و بنا شد از آنان برنامه ۵ ساله و برش یک ساله بخواهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ریزی استاندار جدید گیلان را در رفع نقاط آسیب پذیر استان‌ گیلان موثر بیان‌کرد و عنوان داشت: سالاری باید زمینه عمل‌گرایی و کارآمدی دولتمردان در استان گیلان را فراهم کند.

وی با بیان‌اینکه درختان منابع طبیعی حریم جاده را در برخی روستاهای حوزه انتخابیه وی تصرف کرده و باید با قطع این درختان جاده و مسیر عبور و مرور روستاییان باز شود گفت: ماموران منابع طبیعی برای مردم روستا مشکل ایجاد کرده و آنان را به دادگاهی کردن و تشکیل پرونده تهدید می‌کنند‌.

شکری افزود: مسئولان با رای و پشتیبانی مردم به مقام و جایگاه رسیده‌اند و نباید رفتار ناشایست با مردم صورت بگیرد و آیا خانواده مسئولان و ماموران منابع طبیعی اجازه می‌دهند با خانواده خودشان چنین برخوردی شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اعلام اینکه مسئولان شهرستانی شهر رضوانشهر و مسئولان استان گیلان باید توجه ویژه ای به بحث آب شرب در این‌روستاهای این شهرستان داشته باشند گفت: مسئولان باید همواره ارائه دهنده خدمات و پاسخگو در مقابل مردم باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه