در پی انتشار نامه غیرمتعارف مدیر شهرداری منطقه یک رشت

رئیس شورای شهر رشت: در صورت تکرار چنین مواردی شورای شهر وارد عمل می‌شود + تصویر نامه

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اگر باز هم چنین واردی رخ بدهد شورای شهر نه به‌صورت شفاهی بلکه به‌صورت مکتوب برخورد می‌کند.

رئیس شورای شهر رشت: در صورت تکرار چنین مواردی شورای شهر وارد عمل می‌شود + تصویر نامه

به گزارش ۸دی؛ امیرحسین علوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون نامه منتشر شده از محمد پورناصرانی شهردار منطقه یک رشت اظهار داشت: تاریخ نامه مربوط به گذشته است اما این اقدام قطعاً اقدام نادرستی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این رسم بدی است که در سیستم اداری شهرداری به وجود آمده است عنوان داشت: واقعاً نمی‌دانیم که مدیران شهرداری چه پاسخی در این راستا می‌دهند.

علوی با بیان اینکه نصرتی شهردار رشت باید در راستای اصلاح فرهنگ سازمانی در شهرداری رشت اقداماتی را انجام دهد خاطرنشان کرد: فرصت‌های خدمت به مردم نباید تبدیل به فرصت خدمت‌های شخصی مدیران شود.

وی با اشاره به دیدار غیررسمی اعضای شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی پیرامون رسیدگی به چنین مواردی اعلام کرد: در این دیدار از شهردار رشت خواسته شد تا برخورد لازم را با چنین اقداماتی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه لازم است برخی مدیران، دوره‌های آموزشی پیرامون چنین مسائلی را طی کنند اظهار داشت: البته ما در سازمان شهرداری مدیران توانمند و کار آمد بسیاری نیز داریم.

وی با اشاره به نحوه برخورد با چنین اقداماتی از سوی مدیران سازمان شهرداری رشت افزود: تمامی برخوردها در چهارچوب قانون صورت می‌گیرد و اگر باز هم چنین واردی رخ بدهد شورای شهر نه به‌صورت شفاهی بلکه به‌صورت مکتوب برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه