نقد پذیری بستر آگاهی از بی خبری است

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: نقدپذیری بستر ساز انجام کار به صورت صحیح و آگاهی از بی خبری می باشد.

نقد پذیری بستر آگاهی از بی خبری است

به گزارش ۸دی نیوز ،سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان روز گذشته در جمع پلیسهای تخصصی در جلسه تبیین جایگاه نقد و نقد پذیری گفت: با پذیرش نقد صحیح می توان قانون را با بهترین صورت ممکن به مرحله اجرا در آورد.

سرهنگ کامرانی صالح افزود: مجری قانون باید قبل از اجرای قانون، جوانب را به صورت دقیق مد نظر قرار داده و قانون را بدون دغدغه به مرحله اجرا در آورد.

 کامرانی صالح با اعلام اینکه موفقیت در نقد خواهی از خود است، بیان داشت: پس از انجام هرکاری باید عملکرد خود را ارزیابی نموده و اظهار نظر صاحبان نیز آگاه شویم .

وی نقد پذیری را بستر ساز انجام کار به صورت صحیح و آگاهی از بی خبری دانست و اعلام داشت: در بعضی از اوقات انسان تصور می نماید که عملش صحیح بوده، ولی پذیرش نقد، او را از بی خبری اش آگاه می نماید.

جانشین رئیس پلیس گیلان تصریح کرد: کسی که نقدپذیر باشد ، تکبر، تظاهر و خود خواهی را از خود دور نموده و سعی خواهد کرد عمل و کارش در راه و رضای خداوند و رعایت حقوق اجتماعی باشد.

سرهنگ کامرانی صالح، انسان نقد پذیر را به انسانی که به باز سازی خود می نگرد، تعریف نمود و خاطر نشان کرد: چنین انسانی مسلما به سلامت و سعادت جامعه خواهد نگریست.

وی دیگر اوصاف انسان نقد پذیر را انسانی دانست که کارش با مطالعه، با منطق و دقیق انجام می دهد و اعلام داشت: چنین فردی با اعتقاد به اینکه خداوند و مردم ناظر اعمالش بوده ، وظایفش را به موقع و خوب انجام خواهد داد.

کامرانی صالح تصریح کرد: نقد پذیری، منزلت اجتماعی را ارتقاء داده و احساس مسئولیت را در جامعه همگانی می نماید.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان وجود دفتر نظارت همگانی با شماره تلفن ۱۹۷ در نیروی انتظامی را نشان از نقد پذیری نیروی انتظامی اعلام نمود و از مردم استان گیلان خواست با تماس بیشتر در ارائه پیشنهادات و انتقادات، پلیس را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه