مدیریت صحیح، خدمات موثر می آفریند

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: خدمات موثر با مدیریت صحیح در جامعه امکان پذیر است

مدیریت صحیح، خدمات موثر می آفریند

به گزارش ۸دی نیوز ،سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان روز گذشته در نهمین جلسه مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی گفت: نظم، نظافت، زیبایی و تکریم در نیروی انتظامی باید برای همگان مشهود باشد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی با اعلام اینکه مدیریت کیفیت در نیروی انتطامی از اولویتهای ناجا است، بیان داشت: تغییر در ارائه خدمات در پلیس باید ملموس باشد.

وی اعلام داشت : تقویت باورهای دینی می تواند الگوی رفتاری مناسب را برای همگان مهیا نماید.

قائد رحمتی وجود کلاسهای عقیدتی و اختصاص تجهیزات مناسب در پلیس را نشان از اهمیت ناجا در تسریع در ارائه خدمات اعلام نمود و گفت: با ایجاد خلاقیتها می توان فضای مطلوبتری برای ارائه خدمات بوجود آورد.

 رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه نظم بخشی چرخه کار را سهل می نماید، اعلام داشت: تسهیل در ارائه خدمات در پلیس باید روز بروز مشهود باشد.وی بر باز خورد گیری روند تعالی رفتار در نیروی انتظامی تاکید کرد و اعلام داشت: باید ضعفها را شناخت و آنرا به نقاط قوت تبدیل نمائیم.

 قائد رحمتی بر سرعت ودقت در تصمیم گیری، سهولت و صحت در انجام کار تاکید کرد و بیان داشت: مجموعه پلیس باید در ارائه خدمات بموقع و تکریم ارباب رجوع، گوی سبقت را از همدیگر بربایند .

 فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه ایرانیان توانایی پیشرفت در همه زمینه ها را دارند، یاد آور شد زمینه ارائه توانمندی و خدمات بهتر را بیش از پیش برای پلیس مهیا خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه