دستگیری سارقان طلاجات شهرک قدس تهران در صومعه سرا

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا استان گیلان از دستگیری سارقان طلاجات شهرک قدس تهران در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان طلاجات شهرک قدس تهران در صومعه سرا

به گزارش ۸دی نیوز ،سرهنگ احمد عسکری فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا استان گیلان در تشریح این خبرگفت: برابر اطلاع احدی از زرگران در بخش گوراب زرمیخ این شهرستان، مبنی بر اینکه خانمی ۲۶ ساله قصد فروش طلاجات بدون فاکتور را دارد، مامورین آگاهی این شهرستان بلافاصله به محل اعزام و متهم را جهت بررسی و تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی افزود: متهم در نهایت با تحقیقات فنی و پلیسی به بزه ارتکابی مبنی برسرقت طلاجات ، اعتراف و بیان داشته که به همراه شوهرش در رستورانی در شهرک قدس تهران (قلعه حسن خان ) کار می کرده که طلاجات را از منزل صاحب کار خود سرقت و مقداری را در همان شهر فروخته و مابقی را قصد فروش در گوراب زرمیخ داشته اند.

سرهنگ احمد عسکری افزود: مامورین پس از اقرار متهمه با استفاده از منابع و مخبرین شوهر وی را در منزلش دستگیر ومقدار ۱۸ عدد النگو ، ۳ رشته گردنبند، ۶ عدد پلاک ، یک جفت گوشواره ، یک حلقه انگشتر و یک عدد دستبند ، جمعا به ارزش ۸ میلیون تومان از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار روانه زندان شدند، از مردم و اصناف خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به مرکز ۱۱۰ اعلام تا توسط مامورین مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه